BMW

E-commerce

Dizajn balení se může lišit od velmi jednoduchých projektů až po ty úžasně kreativní a komplexní. BMW krabice, vyrobena Packhelp a použita jako sada pro influencery, uvnitř uchovává překvapující závěr. Otevírací mechanismus tmavého, elegantního dizajnu je tím, díky čemu tento projekt vypadá tak výjimečně.

Automobilový standard

Automobilový průmysl je fenomenálním příkladem budování očekávání. Podívejme se na auto "premiéry". Většina značek udržuje své nové modely automobilů v tajnosti. Slouží to hned k několika účelům - od skrytí špičkové technologie až po budování spojení se zákazníky. Ale především to vytváří neuvěřitelné vzrušení.

Proto by nemělo být překvapením, že prezentace nových modelů nebo oslavování zvláštních událostí značky vyžaduje stejně nezapomenutelné prostředí a pozvánku.

Očekávání a unikátnost

Když přijde na vystihnutí samotné podstaty budování očekávání, dizajn pozvánky od BMW není nic méně než brilantní.

Vnější vzhled zdůrazňuje eleganci značky a kombinuje ji s čerstvým nádechem otisku navrchu. Černá barva je velmi hluboká a dokončena lesklou fólií.

Jako novinka přichází vytištěné “Be The One Who Dares”. Text je vyražen na povrchu, s extravagantním, zlatým leskem.

Vnitřní část je také malým uměleckým dílem.

Jak lze vidět na obrázcích, vnější vrstva krabice BMW je rozšiřitelná. Když odstraníte vnější část krabice, uvnitř se skrývá jedinečné překvapení. Zlatá vrstva laminovaného papíru pokrývá náhled do krabice.

Toto BMW balení je brilantním příkladem hravé, interaktivní krabice. Umožňuje přijímateli objevovat různé vrstvy, dotknout se jich a cítit je. Je to také jeden z nejelegantnějších a nejvíc „nóbl“ projektů, realizovaných pod značkou Packhelp Pro.

expandable boxes