5 nápadů, jak využít obal na eventu
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
V tomto článku:
Váš obal může být použitý jako unikátní prvek vašeho eventu. Tyto příklady vám ukážou, jak proměnit váš obal na víceúčelový prvek vašeho eventu.
Když si představíte značkový obal, první věc, která vám přijde na mysl, jsou obvykle krabice, které jsou využívány k doručení tovaru zákazníkům. To je to, co dělá většina eCommerce značek.
No je toho mnohem více.
Naši klienti si objednávají všechny typy krabic pro všechny účely. Viděli jsme, že jednoduchou kartonovou krabici lze využít ohromujícím množstvím způsobů.
V tomto článku:
- představíme naše vlastní klienty a jejich obaly na eventech
- definujeme ty nejdůležitější funkce obalů pro eventy
- pomůžeme vám vybrat ten správný obal pro vašeho klienta (pokud jste součástí marketingové agentury, která chce překvapit svého zákazníka)
V našem seriálu inspirací ukazujeme práci klientů z celé Evropy. Mluvíme o jejich dizajnech a někteří z nich sdílejí příběh, který se ukrývá za jejich značkou.
Toto je také příležitost podívat se na obaly “v praxi”. Kromě kartonových krabic, odesílaných zákazníkům v tradičním eCommerce modelu, jsme viděli i pár skutečně nekonvenčních konceptů.
Použijte je v interiérovém designu
Krabice pro doručování jsou těmi nejodolnějšími produkty. Byly navrženy tak, aby zvládli těžší objekty, obvykle na delší cesty. Nemohli jsme očekávat, že tyto krabice budou použity na výstavě.
Designové studio UAU Projects zařadilo své krabice pro doručování do své designové výstavy. Produkty společnosti (zejména inovativní domácí dekorace) byly všechny zobrazeny na kartonových krabicích od Packhelp.
Jaký je výsledek pro marketingovou agenturu?
Můžete navrhnout hezké krabice a použít je jako praktické a dekorativní kusy... Pokud chtějí vaši klienti prezentovat nějaké nové produkty, proč je neukázat unikátním a originálním způsobem?
Použijte je jako pozvání
Obal samotný může být použitý jako pozvání. Jo, a samotné BMW tento koncept využívá úžasně dobře.
Bmw navrhlo hezkou, tmavou, jednorázovou krabici, která byla pozváním na testovací jízdu v jejich nejnovějším modelu. Tento úžasný projekt je fantastickým nápadem pro marketingovou agenturu, která hledá unikátní způsob, jak někoho někam pozvat – skvělý způsob, jak přesvědčit dokonce i ty nejskeptičtější influencery.
Chcete vytvořit podobný koncept? Jen se nám ozvěte.
Použijte je jako tiskové balíčky
Tiskové balíčky jsou sady položek, které jsou předávány novinářům během konferencí nebo jiných mediálních eventů. Dokonce i když nepracujete na poli styku s veřejností, můžete se něco dozvědět o tiskových balíčcích, jako vytváření dárkových balíků pro lidi, kteří se zúčastní na vašich eventech.
Pokud organizujete event značky, přidejte krabici jako překvapení.
Příkladem může být cocktailová sada na event organizovaný společností prodávající vodku. Každý host dostane značkovou krabici s drobnostmi, díky kterým bude po dobu eventu přemýšlet nad produktem.
Níže se podívejte na elegantní tiskový balíček vytvořený Aman.
Vyberte si radši kvalitu než kvantitu
Jen málokdy jsou agenturami organizovány velké eventy. Naopak, většina z nich se zabývá malými událostmi. To taky často znamená, že jejich rozpočet je relativně omezený.
Proč tedy utrácet peníze na krabice?
Obal je jediný prvek, který si lidé, kteří se účastní na vašem eventu, přinesou domů. Jako příklad si vezměte sbírání lístků z koncertů. Proč byste potřebovali kus papíru a čárový kód?
Protože to oživuje hezké vzpomínky.
Obaly na eventy dělají to samé. Event vašeho klienta bude mít větší dopad, když si jeho účastníci odnesou něco domů. Jako krabice se vzorky produktu nebo dokonce krabice, která může být použita jako kontejner.
Použijte různé možnosti dokončení, abyste vynikli
Obaly na eventy vyžadují čas na vytvoření. Zatímco předplatné služby můžou použít jednoduchou kartonovou krabici s vytisknutými logy, to samé nemusí fungovat během unikátního eventu.
Jinými slovy, krabice by měla odrážet témata eventu.
Jedním způsobem, jak zkrášlit váš obal, je použít unikátní techniky tisku, jako horké lisování a ražení, aby se na povrchu vytvořily zářící prvky. Přidejte vzorek do krabice nebo přidejte stuhu, aby vypadala jako dárek.
Možností je množství - můžete si dokonce vybrat něco vánoční!
Je to na vás
Pokud jste marketér, zřejmě víte, že organizování klientova eventu nemusí být nevyhnutně snadné.
Vyžaduje hodně, přesvědčit lidi o svých nápadech. Můžou být váhaví a obvykle se ptají „proč to potřebujeme?”
Tento článek vám poskytl pár odpovědí na tyto otázky. Obal obohatí váš event a udělá jej zapamatovatelnějším. Tou nejtěžší částí je vybrat si svůj oblíbený nápad!