Happy Socks

E-commerce

Ve světě, kterému vládne Instagram a ostatní sociální sítě, musí značky sami sebe definovat originální a sofistikovanou formou. Firma Happy Socks (v překladu Šťastné ponožky) vytvořila sadu prvků v balení produktů, které řeknou více, než  jakákoliv slova. Jádrem celé kolekce je klasický produktový box. Jak jsme zjistili během fotografování, boxy se staly tak populární, že si je zákaznici chtěli koupit samotné, jen tak, bez obsahu.

happy socks

Během několika let se švédská frima Happy Socks, založena v roce 2008, rozrostla v globální společnost, která udává trendy v 'ponožkovém' průmyslu. První várka barevných (puntíkovaných a pruhovaných) párů ponožek z roku 2008 se mezitím rozrostla v rozsáhlou kolekci produktů. Dnes Happy Socks prodávají také spodní prádlo, plavky, trenýrky a módní doplňky, jako například sluneční brýle.

V Happy Socks úspěšně pochopili nutnost vlastnit originální design svého produktu. Některé z nejoblíbenějších ponožek jsou limitované série, které se inspirují např. legendární skupinou Beatles nebo ikonickým pop-art designérem Keithem Haringem. Tyto speciální edice jsou jedny z unikátních akcí firmy.

Balení v Happy Socks těží z podstaty celého portfolia a zahrnuje barevné boxy, papírové tašky a plastové obálky. Malé papírové boxy jsou zároveň umělecké kousky, do kterých vejdou přesně dva páry ponožek. Boxy se vejdou do plastových obálek, které je lépe ochrání během přepravy. Další v řadě je papírová taška – perfektní reklamní předmět pro klienty, kteří budou odcházet z obchodu s hodnotným módním doplňkem.

Wojciech Zając, který vede Happy Socks v Polsku, uvádí:

„Happy Socks je značka, která přináší pozitivní energii. Ponožky, stejně tak jako ostatní módní doplňky, mají být paprskem slunce v jinak ponurém dni. A také balení pro tento typ produktu musí být stejně veselé. Právě proto spolupracujeme s Packhlep, kde si objednáváme několik typů balících materiálů.”

 

happy socks boxes

happy socks

Jak můžete vidět v naší galerii, produktové boxy Happy Socks obsahují také potisk zevnitř krabice. Tato varianta zároveň umocňuje celkový zážitek z rozbalování dárku.

„Balení musí v mnoha směrech korespondovat s celkovým image produktu. Chtěli jsme i z rozbalování zásilky udělat zážitek. Mnoho našich klientů kupuje ponožky jako dárek a tento fakt nás motivoval k tomu, abychom se věnovali každému detailu během balení. A výsledek je fantastický – máme klienty, kteří nás žádají, zda by si mohli koupit jen prázdné boxy jako dekoraci domů.“