Taxify
Halloween v roce 2018 byl pro uživatele Taxify vcelku výjimečný. Na vícero evropských trzích Taxify uskutečnilo speciální event, kde řidiči doručili šťastným zákazníkům krabice se sladkostmi na míru. Zeptali jsme se marketingového oddělení společnosti na podrobnosti tohoto reklamního kousku a na to, jak to zahrnovalo krabice, které byly inspirovány havrany.
Eventový marketing v té nejlepší podobě
Eventový marketing je prověřenou strategií pro získávání mediální známosti a zájmu mezi zákazníky. Jak jsme napsali v našem článku zabývajícím se dobou doručení, použití konkrétních příležitostí - jako Halloween – pro provedení něčeho unikátního, je fantastickým způsobem jak zařídit to, aby vaše značka mezi konkurencí vypadala originálně.
Společnost Taxify proto využila rostoucí popularitu Halloweenu v Polsku jako marketingovou příležitost. Řidiči byli "vyzbrojeni" malými krabičkami obsahujícími sladkosti a dárkovou kartu se slevou. Každý uživatel ve Varšavě měl příležitost objednat si jízdu a nárokovat si dárek výběrem kategorie speciálních řidičů.
Krabice byly odeslány – kromě Polska – do vícero dalších evropských zemí.
"Chtěli jsme naše zákazníky tento Halloween odměnit spoustou sladkostí a ve Varšavě, Tallinnu, Vilniusu, Rize, Bukurešti a Kyjevě jsme provedli darovací kampaně. Každý balík zahrnoval taky pozvánku k použití slevového kódu.”
Rychlý event byl obrovským úspěchem v oblasti sociálních médií. Dárkové balíčky byly rozdány rychlostí světla a celá kampaň vyvolala spoustu vzrušení kolem Taxify. Šťastní zákazníci sdíleli své fotky krabic na sociálních médiích.
Krabice použité v rámci akce byly vytvořeny pomocí programu Packhelp Pro. Každá krabice byla perfektní čtverec (15 cm x 15 cm x 15 cm), s vnějším potiskem provedeným v CMYK. Aby bylo možné přidat jedinečnou povrchovou úpravu, Taxify přidalo matnou fólii pro vytvoření hladšího povrchu.
Návrh tohoto speciálního balení musel korespondovat s Halloweenem. Hlavním grafickým elementem byl náčrt noční vrány.
“Hitchcockovy "Ptáci" a "Havran” od Edgara Allana Poe jsou dva kusy, ze kterých jsem si brala svou inspiraci pro balení. Byly o Halloweenské atmosféře.”
- komentovala Paula Parts, Marketingový Dizajnér v Taxify.
Případová studie Taxify je důkazem toho, že speciální řešení balení se může stát dokonalým obsahem sociálních médií. Skvělý koncept propagační akce použil krabice a umožnil zákazníkům sdílet své zkušenosti spolu s fotografiemi.
"Když jsme potřebovali pomoc, našli jsme Packhelp. Společnosti se podařilo dodat nám náš dizajn na míru s velmi těsným časovým rozvrhem. Celá komunikace proběhla skutečně hladce a lidé v Packhelp jsou milé, přátelské osoby, hledající to nejlepší řešení pro vaše barevné potřeby."