Mohou kartonové krabice s potiskem zvýšit obrat vaší firmy?
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
Kartonové krabice s potiskem mohou zlepšit výsledky prodeje. Zjistěte, proč a jak na to šly zkušené firmy na trhu.
Prodej závisí na mnoha parametrech – ceně, citlivosti zákazníka na cenu, dostupnosti, velikosti nabídky, ceně a kvalitě výrobních materiálů, reklamních kampaních… a v tomto výčtu bychom mohli dále pokračovat. Také obal může pozitivně ovlivnit prodej.
#1 Balení je součástí vaší značky
Personalizovaná krabice s potiskem je mluvčím vaší značky ještě dříve, než má k tomu příležitost vaše zboží. Je to první styčný bod zákazníka s vámi a vypovídá o vašem stylu, estetice, pečlivosti a originalitě.
Není náhodou, že v internetu nyní kraluje fenomén jménem unboxign. Rozbalování je součástí zážitku, přináší potěšení samo o sobě.
#2 Originální balení zvyšuje hodnotu výrobku
Průzkumy ukazují, že většina konzumentů se rozhodne provést nákup během několika vteřin. Hlavní roli zde hrají emoce, a to, že se jako konzumenti racionálně rozhodujeme – je jen pohádka.
Obal může emoce u zákazníka vyvolat nebo může vytvářet dojem, že je díky němu zboží hodnotnější. Existuje koncept tzv. „inteligentního obalu“, který má řešit konkrétní problém a díky tomu růst užitečnost celého produktu. Příkladem je čínský návrh obalu na jídlo, který jídlo i zahřeje. Studio Ba Shun Lan Ren navrhlo obal obsahující ohřevný prvek, který se aktivizuje, když se do obalu nalije voda.
Setkáváme se také s rostoucím zájmem o aromatizované obaly. Klasikou na trhu jsou recyklovatelné obaly. Některé firmy našly své zákazníky právě díky těmto trendům. Příkladem může být Water For Change švédská voda balená v recyklovatelných krabičkách.
#3 Klienti se raději vracejí k obalům vysoké kvality
Kvalitní nebo originální obaly zaručují bohatší zážitek s produktem a také zvyšují šanci na to, že si ho zákazník zapamatuje. Je to způsob, jak na jedné straně upoutat pozornost nových zákazníků, ale také pečovat o loajalitu stávajících.
Díky originálním obalům lze pozornost zákazníků získat také v sociálních sítích. Devangari Art – zákazník Packhelp – s úspěchem ukazuje svůj skvěle navržený obal nejen na Facebooku.
A jak si udržet přízeň zákazníků zase ukazuje kultovní Starbucks, který s nimi navazuje kontakt prostřednictvím sezónních kelímků.
#4 Kartonové krabice s potiskem a přidaná hodnota v prodeji
Koupě to není skutečný konec prodeje. Alespoň by neměla být. Prodej je široká paleta úkolů, kde nejde jen o peněžní výměnu, ale také o doručení nebo balení. Každý prvek přispívá ke konečnému úspěchu.
To znamená, že každý prvek může být využit k tomu, aby se zvýšila kvalita prodeje. Skvělý výrobek je podmínkou, ale zákazníci také ocení vyškolenou a milou obsluhu nebo originální designerské balení.
#5 Obal jako vyjádření postoje
Můžete díky obalu demonstrovat svůj postoj jako značka? Samozřejmě! Proekologické smýšlení vede řadu zákazníků k výběru těch značek, které mají podobné vize jako oni. Kartonové krabice s potiskem jsou vyrobeny z recyklovaných materiálů a po použití je možné je znovu požít nebo znovu recyklovat.
Slyšeli jste o upcyklaci? Jde o to, použít odpadní materiál znovu a často jinak než bylo původně zamýšleno. Navrhněte proto své obaly tak, že je zákazník nebude chtít vyhodit a použije vaše kartonové krabice s potiskem na uchovávání dalších věcí u sebe doma.
Sečteno a podtrženo
Kartonové krabice s potiskem mohou upoutat pozornost nových zákazníků, získat loajalitu těch stávajících, vyjadřovat proekologický postoj, ale hlavně – zvyšovat zisk. Chcete si vyzkoušet, jak by mohly vypadat obaly podle vašeho návrhu?
V jednoduchém online editoru si to můžete vyzkoušet nezávazně a za pár vteřin. Vyberte, jaký obal chcete navrhovat.