Nestandardní obalové materiály – tento obal zákazník nevyhodí!
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
V tomto článku:
Nestandardní obalové materiály jsou skutečným hitem v oblasti elektronického obchodování. Krabice známých společností působí luxusním dojmem, zaujmou promyšleným designem, neobvyklým tvarem nebo originálním způsobem otevírání a zavírání. Ukažte, že vám na vašem zákazníku záleží a připravte pro něj obal, který po otevření nevyhodí!
Proč je výběr balení výrobků důležitým prvkem vašeho podnikání?
Nestandardní obalové materiály jsou praktickým a ekologickým způsobem, jak uskladňovat, posílat a přepravovat zboží přímo k zákazníkovi. Mnoho společností však neocení obrovský reklamním potenciál tohoto řešení. Obal je první věc, kterou váš zákazník po doručení zboží uvidí. Bude to láska na první pohled?
Obaly lze přizpůsobit vašim potřebám, a to jak z hlediska velikosti, tvaru, barvy, typu provedení, tak i potisku. To je řešení, které bude perfektně fungovat jako vizitka značky! Stojí za to vynaložit úsilí a navrhnout takové obaly výrobků, které budou v souladu s koncepcí společnosti a budou upevňovat vztah mezi vámi a vašim zákazníkem.
Nestandardní obalové materiály a personalizace
Můžete jednoduše a rychle vytvořit produktovou krabici pro svoji firmu – vaší fantazii nic nestojí v cestě! Nastala totiž doba, kdy se výrobci velkoobchodních balení zaměřují na personalizaci služeb. To je důvod, proč jsou současné obalové materiály kreativní, moderní a estetické. Nestandardní balení produktů může být samo o sobě malým uměleckým dílem, a tak může zákazníka příjemně překvapit.
Je to jen na vás – představte si, jak by měl ideální obal vypadat, a pak ho spolu s Packhelp navrhněte. Máte širokou paletu možností: typ materiálu, vlastní potisk, velikost, zabezpečení zásilky. Vše s přihlédnutím k těžkým podmínkám během přepravy i ekologičnosti výroby a pozdější recyklace obalových materiálů.
Postarejte se o zákazníka – vytvořte výjimečné a unikátní balení výrobku!
Když tvoříte své velkoobchodní balení, můžete si vybrat typ použitého papíru, váhu, zušlechtění, barvení a plnění, vše závisí na vaší kreativitě! Čím více úsilí vynaložíte na pečlivou konstrukci krabice, tím výjimečněji se bude váš zákazník cítit. Jaká řešení jsou módní? Podívejte se, jak to dělají jiné značky.
Na krabici by mělo být uvedeno logo a zajímavý reklamní slogan. Dobře navržená krabice bude sloužit vaší značce ještě dlouho. Nechte dobře známá schémata a vytvořte jedinečné vlastní balení produktu typické pouze pro vaši značku! Investujte do jedinečného mechanismu, jak otevírat a zavírat krabici nebo ji vybavte přihrádkami. Použijte jedinečný styl a neobvyklý design nebo tiskněte na vnitřní stranu obalu. To je způsob, pomocí kterého největší značky – známé a oblíbené po celém světě – vytvořily svůj pozitivní image!