16 tipů pro vánoční marketing, které zvýší prodeje o svátcích 2020

Aleksandra Owczarek
Aleksandra Owczarek | 27 srpna 2019 | 10 min čtení
christmas ecommerce
Přihlaste se k odběru!

Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům

check
Skvělé!
Teď odebíráte!

V tomto článku:

Nikdy není příliš brzy poohlédnout se po dobrých nápadech pro váš vánoční marketing. Nezapomeňte, že právě poslední čtvrtletí je šancí pro e-shopy docílit nejvyšších zisků. Češi před Vánoci podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci utratí 44 miliard korun.

V tomto článku se mimo jiné dozvíte:

  •       Méně časté marketingové nápady pro e-commerce
  •       Komunikace během svátků pro kamenné obchody i e-shopy
  •       Jak zařídit, aby prodeje neklesaly ani po novém roce

Zatímco se podzim pomalu blíží, v klidu se posaďte, jezte jablka a švestky a začněte plánovat vánoční marketing. Před tím, než začnete vytvářet konkrétní rozvrh, je třeba si jasně určit hlavní cíl celé kampaně a toho se držet po celou dobu.

Chcete na svůj obal umístit vánoční grafiku? Udělejte to během několika vteřin.

Před svátečním obdobím jsou sociální sítě zaplaveny motivy tradičních českých Vánoc – kde se podíváte, tam je kapr, stromeček, hvězdičky a andělíčci. Až to vypukne, bude už pozdě plánovat vánoční kampaň. Proto září a říjen jsou ty nejlepší měsíce, kdy se připravit.

Proč?

Protože svátky a advent to není jen Štědrý den. Opravdu – během posledních měsíců v roce je velké množství termínů a svátků, které mohou mít pro majitele e-shopů velký význam.

Připravit návrhy grafiky, textů, vánočních akcí a svátečních obalů s originálním designem zabere hodně času. Kromě toho podle studie Retail Computer Solution z Velké Británie 38 % nakupujících začíná s vánočními nákupy už v říjnu. Takže je třeba mít produkty, které mohou být potencionálně vánočními dárky nejen na skladě, ale také zabalené ve vánočním obalu.

Toto všechno jsou důvody, proč byste měli mít svůj marketingový plán dokončen a připraven už koncem září. Důležité také je dopředu naplánovat doručovací proces a mít na paměti vánoční termíny pro objednání obalů. Shrnuto a podrženo: pokud chcete být s vánoční nabídkou mezi prvními, je třeba začít plánovat hned!

Tyto svátky si předem určete si cíle

Plánování a vytyčování cílů je úzce spojeno s naší motivací. Cíle nás ženou kupředu, díky nim dosahuje stále lepších výsledků, zdokonalujeme se, vzděláváme, učíme, rozvíjíme a rosteme. Předem určený plán je v tomto důležitém období klíčový – bez něho Vaše marketingové nápady nebudou komplexní a budou jen ztrátou času.

Plánujte chytře:

  •       zapište konkrétní, ale dosažitelný cíl
  •       určete přesný časový horizont
  •       nastavte si priority
  •       odhadněte, jak dlouho to bude trvat

Zde je příklad, jak tento koncept funguje:

Váš cíl: zvýšit prodej

Váš chytře stanovený cíl: Zvýšit celkový hrubý zisk za vánoční období říjen – prosinec 2020 oproti stejnému období v roce 2019.

ecommerce marketing goals

Více informací ohledně chytrého plánování můžete zjistit v článku SMART marketing goals na stránkách Smart Insides. Nejlepší je, pokud je váš cíl jasný a snadno měřitelný. Jakmile máte načrtnuto, jaký je Váš cíl, je třeba přijít na to, jak jej dosáhnout. Rozhodli jste se například, že vašim cílem bude zvýšení prodeje? To je dobře stanovený cíl, který je zaměřen na konkrétní výsledky. Teď je otázkou, jak tohoto cíle dosáhnout.

Odpověď: máte mnoho možností

Sami nejlépe znáte specifiku svého podnikání a dlouhodobě zkoumáte, jak se chovají vaší zákazníci. Stojí za to v daném období zintenzivnit svou aktivitu na sociálních sítích jako facebook, instagram nebo pracovat nad zvýšením prodejů díky reklamě na portálech google či seznam. Pro cokoliv se rozhodnete, je stále důležité držet se plánu, který jsme nastínili už dříve: věcně, časově i z hlediska náročnosti.

Vaše marketingová kampaň musí být zaměřena na celý průřez vašich cílových zákazníků. Každý prodejce se bude snažit během Vánoc oslovit potencionální klienty. Výsledkem bude to, že pozornost zákazníků bude rozpolcená a roztříštěná, chce to tedy něco překvapivého a nápaditého, abyste je přiměli jednat – říká Nelson Jordan, spoluzakladatel firmy Agency Match

Pokud si nejste zcela jisti, jakými prostředky o těchto Vánocích dosáhnout stanoveného cíle, čtěte dále.

Nakopněte to o Halloweenu

Pro některé je Halloween svátek, který byl do Čech uměle přenesen, mnozí také tvrdí, že se vykračuje mimo naši tradici, jsou také takoví, kteří ho přímo nesnášejí. Myslet si můžeme, co chceme, ale fakt je, že účel světí prostředky a je tady další možnost, jak zavést slevy do e-shopu a nabádat Čechy, aby o Halloweenu zase něco utratili.

Ihned po Halloweenu se otevírají vrata vánočního nakupování. Vyždímat co nejvíce z Halloweenu a ostatních významných dnů a svátků je vlastně jeden z nejméně známých marketingových tipů.

christmas vs halloween

I my, co nejsme z USA, vidíme marketingový efekt, který Halloween přináší. Mnoho evropských i australských společností začalo Halloween využívat každoročně ke svým reklamním a prodejním účelům. Skvělým marketingovým tahem je z halloweenského tématu volně přejít na Vánoční.

Zaměřte se na klienty, kteří si u Vás něco koupili na Halloween, a nabádejte je, aby zopakovali nákup i před Vánoci. Využijte humbuk kolem tohoto svátku, abyste upoutali pozornost na speciální nabídku, kterou připravujete na prosinec.

Marketingového halloweenského efektu můžete využít i poté, co dýně a masky zmizely. Můžete například zveřejnit fotky a momentky z tohoto svátku až týden poté a zatím, co ostatní obchodníci už vesele zdobí stromečky, vy můžete zákazníkům připomenout, že není třeba nikam spěchat a tím se výrazně odlišit od konkurence!

O tom, jak je důležité mít originální obal podle vlastního návrhu, není třeba diskutovat. Obal je jediná věc, kterou můžete poslat všem vašim zákazníkům. Vánoční balení na míru je  dalším krokem, jak udělat Vánoce vašim klientům o něco příjemnější. Zašlete zákazníkům jejich objednávku ve veselém pestrobarevném balení, ať už koupili zboží pro sebe nebo někomu jako dárek.

Vaše zboží ve vánočním obalu můžete ukázat na sociálních sítích i www stránce s e-shopem. Bude to další způsob, jak potencionálním zákazníkům sdělit, že Vánoce jsou za dveřmi. Navíc tímto ukazujete, že vaše zboží ve vánočním obalu na míru se hodí jako perfektní dárek.

Vyzkoušejte náš editor a zkuste si navrhnout vánočně laděný obal s Vašim logem. Jednoduše vyberte krabičku nebo tašku, která se vám líbí, vložte obrázek loga a objednejte!

custom christmas packaging

Máte zájem o vytvoření návrhu vánoční poštovní krabice na míru?

Klikněte zde a začněte s návrhem

Vánoční marketing musí vyvolávat emoce

Vánoce jsou pro všechny obdobím úzce spojeným se vzpomínkami, rodinou, přáteli, tradicemi. Je to čas, který ve všech vyvolává řadu emocí, a ty pozitivní využívají prodejci k propagaci svého zboží. Podívejte se na následující video, jak český obchodní řetězec Mall zapojil do své kampaně city:

https://www.youtube.com/watch?v=iHwX1pgXQSA

Emoce hrají roli téměř během každého rozhodnutí. To proto, že lidé nejdříve prožívají tzv. první dojem, a teprve potom zapojují racionální myšlení. Pokud budete pracovat s motivy, které v lidech vyvolávají pozitivní emoce, můžete očekávat silnou reakci. A možná i prohloubit vztah lidí k vaší značce – to je důležité z taktického hlediska, pokud svůj nákup neuskuteční o Vánocích, mohou se k vám klidně vrátit později.

Jak tedy využít emoce ve svém vánočním marketingu?

Co třeba změna popisů u produktů? Texty na stránce mohou být klíčem k srdci zákazníka. Místo krátkého výčtu konkrétních detailů vypravujte lidem příběh. Strategie tzv. storytellingu je jedna z nejefektivnějších strategií, která je využívána v moderním prodeji. Vypravujte lidem, jak vaše značka vznikla, na jaké nesnáze jste na své cestě narazili. To vše povede k tomu, že zmizí vztah prodejce-zákazník, a naváže se kontakt člověk-člověk.

Můžete také zveřejnit fotografie typu „ze zákulisí“ a přiblížit tak široké klientele, jak funguje váš podnik a jak se zaměstnanci připravují na Vánoce nebo jaký je příběh balíku, než jej vyšlete do světa.

Bonusový tip: Přejmenujte sekci „O nás“ na „Náš příběh“.

Nezapomeňte na sváteční klíčová slova

Během Vánoc zůstanete pozadu, pokud nezařadíte do vyhledávání tematická klíčová slova. Například „řemeslné potřeby“ je výraz, který se objevuje ve vyhledávači po celý rok. Tento jev znázorňuje červená linka níže:

christmas ppc advertising

Ale klíčová slova jako „nákup vánočních ozdob“ nebo „vlastnoruční vánoční ozdoby“ vrcholí v posledním listopadovém týdnu.

Co to pro Vás znamená?

Můžete mnohem lépe uspět, pokud do klíčových slov zahrnete nějaké konkrétní „vánoční“ slovo, které vede k danému zboží. Takže, ať už se zaměřujete na cokoli, nezapomeňte, že skoro vše může být vánoční, sváteční nebo dárkové. Klasický dárek pro strejdu? Chce to klíčová slova jako vánoční voda po holení nebo voda po holení ve vánoční krabičce.

Efekt černého pátku a kybernetického pondělí

Je celkem zřejmé, jak jsou tyto dva dny pro obchodníky jak v kamenných obchodech, tak v e-shopech, důležité. Navýšení prodeje v českých e-shopech je viditelné zejména během černého pátku. Tento svátek se stává stále oblíbenějším dnem pro nákupy a povědomí o „Black Friday“ má v České republice již 93 % lidí.

Tyto dny, stejně jako mnoho dalších, jsou přesně ty, které můžete velice dobře využít ve svůj prospěch.

Využijte tyto dny, abyste upoutali pozornost na své podnikání během vánoční marketingové akce. Samozřejmě, že můžete nabízet masivní slevy, stejně tak jako všichni ostatní. Co vás ale může odlišit, je přidaná hodnota ke každému nákupu.

Přiveďte své klienty, kteří u vás nakoupili na černý pátek (nebo v kybernetické pondělí), zpět i o Vánocích.

  •       Nabídněte ke každému nákupu dárkový poukaz, platný celý příští rok
  •       Přidejte do nákupního košíku produkt zdarma
  •       Zaveďte dny bez poštovného a možnost vrácení zboží zdarma
  •       Nabídněte zdarma prodlouženou záruku

Černý pátek je skvělou příležitostí, jak zvýšit své prodeje. Můžete také využít kontakty z objednávek pro zasílání vánočních akcí.

Tento rok na černý pátek povzneste povědomí o vaší firmě na novou úroveň díky originálnímu balení.

VYTVOŘTE OBAL PODLE SVÉHO NÁVRHU

Poznámka: Černý pátek a kybernetické pondělí jsou pouze dva z mnoha významných dnů, které můžete zahrnout do vašeho marketingového plánu, například den bez poštovného, den malých podnikatelů apod. Zde najdete pár dalších tipů a termínů, které můžete využít pro prezentaci vaší značky a zvýšení prodejů.

Svátky jsou vždy dobrou záminkou, proč zákazníky kontaktovat – je to ta chvíle, kdy můžete využít seznam e-mailů vašich zákazníků a nabídnout jim slevu, dopravu zdarma nebo vánoční obal ke zboží.

vyžádejte nabídku obal na míru

Sledujte, jaké svátky získávají na oblíbenosti

V říjnu, listopadu a prosinci je mnoho dat a termínů, které můžete využít pro nějakou menší marketingovou akci. Nejedná se vždy jen o adventní tématiku. Například Singles' day (den nezadaných) v Číně připadá na 11. listopadu.

ecommerce singles day

Máte hodně zákazníků z Číny? Nebo je třeba mnoho vašich klientů původem z asijských zemí? Tím, že se zaměříte na menší, ne tak rozšířené svátky, přilákáte konkrétní skupinku odběratelů, kteří se k vám budou rádi vracet.

V případě, že budete prodávat jen zboží s vánoční tématikou (pokud neobchodujete výhradně s vánočním zbožím), můžete některé potencionální klienty také odradit. Zvláště pak ty, kteří raději slaví jiné svátky. Zato produkty na obecně zimní téma (vločky apod.) můžou zafungovat skvěle! – Ariel Kimbarovsky Codal

Dalším příkladem může být chanuka – slaví se na začátku prosince a pro židovskou komunitu je to svátek, kdy se obdarovávají velkým množstvím dárků. Sledujte, jaké jsou potřeby vašich zákazníků a co nejrychleji reagujte.

Sdílejte informace o tom, co děláte

Ujistěte se, že návštěvníci vašich stránek, blogu nebo sledující na sociálních sítích vědí, co plánujete na Vánoce a advent.

Výhodou je, že každý kdo navštíví domovskou stránku, může vidět, že probíhá slevová akce. Použitím jednoduchého červeného banneru docílili mnohem více, než jakýmkoliv složitým designem.

Mějte na paměti, že je třeba také aktualizovat vaše stránky na sociálních sítích. Následující příklad jsme si vypůjčili od společnosti Ferreiras, která svůj vánoční marketing prezentovala nejen na úvodním obrázku, ale také si změnila profilovou fotografii na vánoční téma. A výsledek? Každý, kdo navštíví jejich facebookové stránky, ví, že mají výprodej.

social media marketing christmas

Bonusový tip: Jak vytvořit dobrý vánoční banner? Musí být výrazný, použijte „vánoční“ červenou barvu, jasně a krátce sdělte obsah vaší nabídky, umístěte ho do horní části vaší webové stránky.

Prodávejte řešení, nikoliv jen produkt

Většina nejúspěšnějších firem se zaměřuje na prezentaci svého výrobku tak, aby ukázala, jak produkt zlepší život uživatele. Například, mikrovlnná trouba vám zpříjemní život tím, že už nemusíte polévku přelévat do kastrůlku, abyste si ji ohřáli – tedy šetří váš čas.

Tohle je skvělá možnost, jak prezentovat váš produkt – ukázat, jak řeší problém tím, že jej předvedete „v akci“. Následující obrázek vám ukáže, jak tuto teorii využívají prodejci na Amazonu.

solution based marketing christmas

Používají k tomu větší množství obrázků, aby předvedli funkčnost tohoto zboží v praxi. Nejdříve je šroubovák použit k vyřešení problému (zašroubování uvolněného šroubku) a následně je pravítko na boční straně šroubováku použito k změření části plánu.

A takhle funguje většina produktů – dokonce i obyčejné ponožky a spodní prádlo, které objednáte pro otce jako dárek na poslední chvíli. A jaký ponožky vyřešily problém? No přece, když je koupíte tatínkovi vy, nebude si je muset kupovat sám.

Bonusový tip: Ukažte zboží v kontextu. Vysvětlete na obrázku, jak se používá. Prodáváte autorská trička? Chce to snímek typu „flat“ – tedy produkt s dalšími doplňky – foťátem, džíny, obalem na tričko aj.

Nabídněte dopravu zdarma. Tečka.

V dnešní době lidé čím dál víc inklinují k e-shopům, které nabízejí doručení zdarma. Ne na omezenou dobu, ale natrvalo. A to, ať už se jedná o výživný olej pro vousáče anebo o lavici do kuchyně. Poštovné zdarma je jeden z nejběžnějších impulsů, kvůli kterému se lidé rozhodli z e-shopu (ne)objednat. Zřejmě asi budete muset mírně upravit cenu vašeho zboží, které by mělo cenu za poštovné vstřebat.

Toto nepatrné zvýšení ceny se často jednoduše přehlédne, když proti němu stojí zaslání do celého světa zdarma.

christmas free shipping

Projděte si také článek s časovou osou a daty uzavírek pro objednávky spotřebního materiálu, které můžete implementovat na vaše vlastní podnikání.

S dobrou předvánoční akcí na sebe upozorníte velké množství opozdilců, kteří nakupují na poslední chvíli. Tento termín – týden před Vánoci, je velmi důležitý. Takže je podstatné začít nabízet zdarma expresní doručení a to do posledního možného dne.

Proč?

Opozdilci budou více, než rádi nakupovat u obchodníka, u kterého mají jistotu, že své zboží dostanou ještě před Štědrým dnem.

Vytvořte dárkového původce

Vytvoření jednoduchého průvodce dárky může být skvělá příležitost jak nasměrovat kupující k produktu, který se skvěle hodí jako dar. Není to nic složitého, jen kolekce vašeho zboží rozdělena do různých kategorií podle preferencí obdarovávaného. Jedná se o tipy na dárek pro každého.

Podívejte se na obrázek níže:

christmas gift guide

Zde vidíte dárkového průvodce firmy The Everygirl’s z roku 2016. Není to nic jiného, než zboží, které by mohlo být vhodným dárkem, seřazené tematicky.

Jak můžete vytvořit průvodce dárky ve vašem e-shopu?

Vytvořte jednu stránku, která bude obsahovat všechny tyto produkty na jednom místě. Rozešlete tuto stránku na sociální sítě, zveřejněte ji na vašich stránkách. Velice brzy uvidíte, jak se produkty z vašeho průvodce prodávají, jelikož jsou to právě ty ideální dárky, které každý potřebuje.

Vytvořte balíčky produktů

Dárkového průvodce můžete posunout na další úroveň. Zvažte, zda by nešlo zabalit pár nejprodávanějších produktů do jednoho balíčku: v marketingovém názvosloví tzv. cross-selling.

Na příkladu níže můžete vidět, jak gigant Amazon, posiluje prodej produktů prodávaných společně v balíčku:

bundled items marketing

Kupte si sluchátka do uší a obdržíte připomenutí, že by se mohlo hodit dokoupit si náhradní špunty... jen pro případ.

A co je na tom výhodného?

Benefit, který uvidí klienti, je výhodná koupě. Zboží zakoupené v sadě s jinou položkou je přidanou hodnotou původního produktu. Tento efekt se násobí, pokud obě položky, zakoupené dohromady, znamenají pro klienta zvýhodněnou cenu.

Tento jednoduchý princip zvyšuje jak váš průměrný zisk, tak  i míru konverze.

Takže teď jděte najít dva produkty, které se k sobě perfektně hodí. Samozřejmě, že je třeba se zaměřit na nejlépe prodávané položky. A druhým produktem musí být opět něco, co mu dodá přidanou hodnotu.

Je Vaším nejprodávanějším zbožím sada steakových nožů? Spojte ji s brouskem na nože.

Tip profesionála: Nabídněte pro sbalíčkované produkty poštovné zdarma. Takto tato jedinečná nabídka ihned stoupne v očích zákazníků.

Prodej během povánočního období

Mezi vánočními svátky a prvním pracovním dnem v novém roce je hluché místo, které by mohlo být skvělou příležitostí, jak opět rozpumpovat prodej. Tento čas lidé většinou tráví doma, přejedení a šťastní, s rodinou i bez ní – a prochází na mobilu internetové stránky. To je dobrý moment pro novou kampaň: „Ježíšek mi nepřinesl to, co jsem chtěl“ s obrovskou slevou na produkty, které potřebujete do nového roku vyskladnit.

V novém roce se potom zaměřte na nejúspěšnější kampaně. Profitujte z toho, co jste se naučili a dozvěděli během vánočního období roku 2020 a zaměřte svůj rozpočet na nejvíce ziskové akce. Využijte tak další kanály a metody, abyste prodali i doplňkové zboží.

- Dean DeCarlo, ředitel společnosti Mission Disrupt.

Je to skvělá možnost, jak se zbavit zboží, které stagnuje a udělat místo pro nové produkty, které budou naskladněny po novém roce. Mnozí zákazníci čekají s nákupem na povánoční slevy – tehdy nastává další fáze v konkurenčním boji. Je to období, kdy se očekává, že prodejci významně sníží ceny svých výrobků. Pro vánoční marketing a komunikaci se zákazníkem je důležité si uvědomit, že v povánočním období nakupují lidé spíše pro sebe, než dárky pro druhé.

Spolupracujte s charitou

Jak jsme zmínili již dříve, emoce hrají během vánočního období významnou roli. Charitativní instituce využívají této příležitosti k tomu, aby získaly nějaké finanční prostředky. To je moment na strategii win-win, kdy můžete věnovat procento ze zisku na dobročinné účely a zároveň propagovat dobré jméno své značky. Konec roku je období, kdy firmy věnují nejvíce péče své sociální odpovědnosti (SRC) a je to i období, kdy si této činnosti nejvíce všímají potencionální zákazníci.

ecommerce christmas charity

Nezisková organizace SOS dětské vesničky dostává od firem až třetinu svého rozpočtu, většina z peněz dorazí ve vánočním období.

Je mnoho způsobů, jak můžete něco obdobného zkusit také:

  •       Určité procento z každého prodeje odevzdejte na dobročinné účely
  •       Za každé prodané zboží věnujte určitou částku na charitu
  •       Umožněte svým klientům darovat peníze během platebního procesu

Zvažte třeba možnost podpory charity během různých svátků, jako například o Halloweenu nebo během zeleného pondělí. Bez ohledu na to, jakou možnost využijete, spolupráce s neziskovou organizací vám pomůže vstoupit do podvědomí zákazníků jako značka, která se zajímá o ostatní. Můžete si vybudovat novou síť klientů a co je hlavní, pomůžete potřebným!

Naplňte sklady

Zní to logicky, ale byli byste překvapeni, kolikrát se stane, že zboží není na skladě. Zboží, které se nejlépe prodává, bude rychle ubývat, proto se ujistěte, že máte dostatek zásob. Vaše vánoční kampaň se ocitne na mrtvém bodě, pokud budete muset klientům psát omluvné e-maily, že zboží, za které zaplatili, nemáte aktuálně k dispozici.

Zkuste stav skladu zakomponovat přímo do nabídky každého jednotlivého produktu. Zákazníci pak budou vědět, že nabídka je omezená, a s nákupem si pospíší. U každého produktu ve vašem e-shopu mějte ukazatel typu: zbývá 5 kusů.

 

Mít u každého produktu ukazatel aktuálního stavu skladu je obrovská výhoda. Je to skvělá možnost ukázat klientům, že jste transparentní a pomoci jim v rozhodování. Tento ukazatel také může vyvolat pocit naléhavosti a nerozhodné zákazníky přimět zakoupit produkt ihned – hlavně, pokud si budou myslet, že se zboží může před Vánoci vyprodat.

- Matt Warren, výkonný ředitel a zakladatel společnosti Veeqo

Poslední den, kdy nakoupíte před Vánocemi

S tolika uzávěrkami pro zásilky na konci roku je čas čím dál více ceněnou komoditou. Někteří nakupující se můžou spálit, pokud si neobjednají před 20. prosincem. Pokud vaše firma sídlí v Brně, tak nepotrvá dlouho doručit balíček třeba do Prahy. Ale pokud je odběratel z Bukurešti v Rumunsku, tak zásilka z ČR půjde dvojnásobně déle.

Pro takové typy objednávek je třeba zavčasu stanovit poslední možné termíny zaslání.

Něco podobného jsme si pro vás připravili i my: zde je časová osa s uzávěrkami, které je třeba dodržet, abyste své obalové materiály obdrželi ještě před tím, než je budete před Vánoci rozesílat klientům.

Shrnutí: vánoční marketing pro e-shop

Tak tady to máte! 16 nápadů na marketingovou kampaň, které můžete využít již tuto vánoční sezónu. Samozřejmě existuje další velké množství návodů a tipů, ale ty, které jsme vám právě představili, jsou ty méně známé, neokoukané. A jak jsme psali, dostatek času je v tuto roční dobu také velice důležitý. Mějte na paměti, že důležitou věcí je také znát své limity.

Spolu s aktualizacemi www stránek, čerstvými novinkami na sociálních sítích a  plánováním propagačních akcí brzy budete v jednom kole. Určete si priority, hlavní promo akce nechejte běžet a do toho nárazově doplňujte a aktualizujte statusy.

- Krista Fabregas, Fit Small Business

Najděte si čas na tento článek, abyste byli v obraze, kdy je třeba nejpozději objednat vaše krabice na míru.

A co je ze všeho nejdůležitější? Mít vše naplánované do posledního detailu. A kdo ví, pokud přijdete na nějaký nový marketingový nápad, třeba z něj budete moci těžit po celý rok.

Navrhněte originální obal s nápadem, který nadchne zákazníky!

Choose other country
Děkujeme, že jste si uložil/a náš e-book!
Zdravíme!

Neodcházejte s prázdnýma rukama.

Máme pro vás E-BOOK ZDARMA, díky kterému naplno rozjedete své dobrodružství s obaly.

Najdete v něm:

– příklady skvělých návrhů na obaly
– designérské tipy
– doporučené produkty


Omlouváme se, ale něco je v nepořádku s Vaší emailovou adresou.

V nabídce Pro nepodporujeme váš jazyk.
Budete přesměrováni na anglickou verzi stránky.
Co je to Packhelp Pro?
  • Velkoobchodní slevy na balení
  • Poradenství expertů v oblasti balení
  • Materiály na míru a metody potisku