Asila Disain
Moderní prodejci jsou často lidé, kteří využívají své jedinečné schopnosti při práci. ASILA je značka, která vytváří funkční umění a sólová skupina vedená Alisou Koplus. Jak nám Alisa odhalila v rozhovoru s námi, zjistila, že je obtížné nalézt poskytovatele obalů. Naštěstí se objevil Packhelp. Produktové krabice, které si sama navrhla, jsou krásným uměleckým dílem, které zachycuje ducha značky Alisy.
Umělci dělají náš svět krásnějším na pohled. Obklopujeme se obrazy, šperky, neobvyklou architekturou a báječným interiérem – to jsou všechno způsoby, jak si ozdobit náš život.
Alisa Koplus je příkladem člověka, který dělá svět krásnějším místem. Je to estonská designérka, která se jednoho dne rozhodla založit vlastní značku – ASILA. Název je reverzní verze jejího jména a taky trochu slovní hračka. Jméno může být přeloženo jako „místo věcí” – „Asi” znamená v estonštině „věc” a „la” se někdy přidává ke slovům, aby odkazovalo na místo.
Tento malý podnik je zaměřen na výrobu „artwear” uměleckých předmětů a šperků. Alisa je opravdová "renesanční žena" - je to zkušená malířka a skvělá návrhářka obalů.
„Mým hlavním cílem při navrhování mojí krabice bylo vytvořit jedinečné balení, které by se hodilo k mé značce. Myslím, že prezentace produktu je stejně důležitá jako samotný produkt."
Nalezení dodavatele balení
Jak nám řekla Alisa, když jsme mluvili o jejím balení, zjistila, že je obtížné nalézt poskytovatele balení. Kontaktovala spoustu z nich, ale nikdo nedokázal dodat velmi specifický produkt, který potřebovala.
„Packhelp vyhovuje mým potřebám, protože je tím nejlepším způsobem, jak dostat obal, který moje značka potřebuje. Kontaktovala jsem několik firem, které nabízejí balení a nikdo z nich neměl to, co jsem potřebovala. Téměř jsem se vzdala představy svého dokonalého balení, a pak jsem našla Packhelp.”
Velmi specifická část značky ASILA je vytváření omezeného počtu témat. Jedním z takových nápadů byla sbírka obrazů, šperků a pytlů s „králíky”, inspirovanými „Alenkou v říši divů”.
Nabídka na míru potřebám malých firem
Alisa byla nadšená, když jsme se zeptali na konkrétní části nabídky, které se jí líbili nejvíce. Našla několik výhod využívání Packhelp:
„Velikost dvoudílné krabice byla perfektní, aby se hodila k různým doplňkům, které mám v obchodě. Nepotřebovala jsem mnoho krabic, protože tento dizajn byl určen pro balíky s kolekcí v limitovaném vydání a byla jsem ráda, když jsem zjistila, že Packhelp nabízí balení na míru od 30 kusů. Nemohla jsem uvěřit, jak snadné je navrhnout balení s potiskem. Myslela jsem, že věci už nemohou být lepší, ale Packhelp mě opět jednou překvapil, když jsem zjistila, že doprava je zdarma.”