E-commerce
Značka

Cocopat

Bosenská značka Cocopat začala jako malý výrobce stylových tašek pro ženy. Tvrdá práce jim umožnila skutečně exponenciální růst, s prodejem v několika evropských zemích a s lokalizovanou webovou stránkou a týmem v Německu. Jednou z výzev pro společnost bylo navrhnout konzistentní propagaci značky, která by vyhovovala všem novým trhům. Součástí tohoto procesu bylo také vytvoření jedinečného zážitku s balením Cocopat.

 

bílé kartonové krabice s potiskem

 

Cocopat je skvělým příkladem toho, jak malé místní značky rozšiřují své aktivity prodejem online. Značka prodává své tašky a batohy přes webovou stránku, aniž by bylo nutné zahrnovat prostředníky ve formě maloobchodníků a dalších distribučních řetězců. Kromě toho společnost navštěvuje speciální eventy pro oděvní průmysl. Jak vysvětluje Jasmin z Cocopat.de:

Cocopat.de je německá verze webové stránky a online obchodu Cocopat. Často instalujeme obchody na eventech ve Stuttgartu, protože tyto eventy jsou skvělé pro osobní setkání s našimi zákazníky. Naším primárním prodejním kanálem je ale webová stránka.

Značka prodává ručně vyráběné dámské kabelky, ruksaky a kosmetické tašky. Vlastní produkci řídí dvanáct talentovaných řezačů, ale směr dizajnu Cocopat patří jednomu ze dvou zakladatelů společnosti.

 

bílé kartonové krabice s taskom

 

Cocopat balení – minimalistické standardy

Jasmin vysvětluje, že společnost Cocopat se rozhodla pro absolutní minimalismus ze specifického důvodu.

„Minimalistický dizajn balení je výsledkem identity naší značky. Logo, web společnosti Cocopat a všechny ostatní vizuální prvky jsou skromné ​​a mají sklon k minimalismu.“

Potřeba být konzistentní napříč všemi kanály není jediným důvodem. Ještě více než o to šlo o dobře propracovaný zážitek z rozbalování.

Absolutní minimalismus „zvenčí” je kontrastován s abstraktními barevnými vzory produktů Cocopat. Tašky a batohy sahají po klasických vzorech, jako je leopardí potisk. Tak poutavé a odvážné produkty nejsou přesně to, co od bílé elegantní krabice očekáváte.

"Věříme, že naši zákazníci jsou překvapeni, když obdrží tuto super elegantní bílou krabici. A po pohledu dovnitř vidí tyto fantastické, abstraktní vzory. Pro zákazníka je to velké překvapení.“

 

hnědý batoh cocopat

 

Balení Cocopat zahrnuje také hedvábný papír. Poloprůhledný bílý papír vytváří elegantnější auru a zdůrazňuje tajemný dizajn tašek. Pomáhá také jemně zabránit poškrábání produktu. Jasmin zmiňuje hedvábný papír jako klíčový prvek balení Cocopat:

„Okamžik rozbalení je klíčem k celé zkušenosti s Cocopat. Hedvábný papír neslouží jen k ochraně produktu. Posiluje elegantní charakter balení. Když otevřete poštovní schránku a uvidíte něco zabalené v tenké vrstvě papíru, vypadá to více na úrovni.“

Jak vytvořit nezapomenutelný zážitek z rozbalování?

Případ Cocopat pomáhá obrátit pozornost k důležitosti zážitku z rozbalování. Tašky mohly být zaslány ve velmi jednoduché poštovní krabici, ale společnost udělala krok navíc. Výsledkem je pečlivě vytvořený zážitek, který vytváří očekávání před otevřením krabice a spatřením produktu.

Další design
Skvělé!
Teď odebíráte!
Nepropásněte to nejzajímavější z našeho webu

Přihlaste se k odběru, aby Vám neunikla nejnovější dávka inspirace. Souhlasem potvrdíte, že Vám můžeme dvakrát měsíčně zasílat náš designový newsletter.


Omlouváme se, ale něco je v nepořádku s Vaší emailovou adresou.