Minimalism Brand
"Vlastníte jen to, co skutečně potřebujete" - to je stanovisko, které chce španělská společnost Minimalism Brand zhmotnit ve svém sortimentu. Společnost prodává unikátní peněženky a batohy, které jsou limitovány na ty nejdůležitější funkce a detaily. V případové studii připravené s firmou Packhelp Minimalism Brand představuje svět definovaný slovy "méně je více".
Položky pro každodenní použití
Zakladatelé společnosti Minimalism Brand vysvětlili, že jejich koncepce spočívá v udržování zásady každodenního používání při každém jednom produktu, který navrhují. Společnost, založená v roce 2017 v Madridu, byla výsledkem pozorování - lidé nakupovali a nechávali si věci, které nebyly nutností, ale spíše rozmarem. Dva zakladatelé značky v tom uviděli příležitost - značku, která se zabývá nezbytnými předměty každodenního použití.
"V Minimalism vždy navrhujeme a poskytujeme produkty, které naši zákazníci budou moci používat každý den. Myšlenka minimalismu je pro nás nejen styl, ale i filozofie využití těch nejdůležitějších produktů. Tento trend nás vedl k našim peněženkám, ve kterých nosíme pouze kreditní karty a batohům – určeným k použití v práci, v posilovně nebo na krátkém víkendovém výletu."
V budoucnosti plánuje Minimalism přidat více produktů, všechny s filosofií „užitečnost na prvním místě”.
Balení Minimalism Brand
Jak bylo očekáváno, řešení balení muselo splňovat přísnou vizi společnosti. Hlavním cílem bylo najít řešení, které by bylo jak minimalistické, tak přizpůsobitelné.
Jak vysvětlují zakladatelé Minimalism Brand,
"Dizajn našich krabic potřeboval splnit požadavky značky. Packhelp nám takové řešení nabídl. Jednoduchý design, plně přizpůsobitelný a vyrobený z recyklovatelných materiálů. Chtěli jsme se v našem procesu dopravy úplně zbavit plastů a toto bylo perfektní řešení. "
Minimalismus a svobodná budoucnost
Balení značky Minimalism se zúžilo na logo a chytlavý slogan - "minimalismus, svobodná budoucnost", který popisuje hodnoty španělské společnosti. Nenajdete zde žádný přebytek grafiky, ale místo toho - zaměření se pouze na aspekt značky. S tímto designem společnost Minimalism vytvořila kompletní produkt.
"Zkušenost uživatele nekončí v okamžiku platby. Naopak je to doprava, dodání produktu až ke dveřím, které vytváří ten nejbohatší zážitek. Balení tuto zkušenost zesiluje. V našem případě to nemůže být jednodušší - logo a slogan, společně s hashtagy sociálních médií. Je to užitečné, jednoduché a praktické - stejně jako všechno, co děláme v společnosti Minimalism. "