Loella Cosmetics
Kosmetické štětce jsou často ve stínu stále nových řad make-upů nebo dalších kosmetických produktů.
Zakladatelka Nadine Oeiová se proto rozhodla vyplnit díru na trhu a vytvořit Loella Cosmetics – první pomoc pro všechny milovníky kosmeticky.
Přečtěte si příběh značky Loella Cosmetics, která změnila svět krásy díky svým profesionálním štětcům.
Prozradíte nám, co vás inspirovalo? Jak to celé začalo?
Odjakživa jsem milovala make-up. Pokud se jednalo o kosmetické štětce, všimla jsem si, že na trhu dominovaly pouze komerční značky.
Téměř všechny štětce nejvyšší kvality měly podobný design (většinou byly černé barvy) a byly poněkud drahé.
Na druhé straně byly dostupné i jejich levnější varianty, které však nebyly vůbec kvalitní.
Tehdy jsem si uvědomila, že je potřeba vytvořit kosmetické štětce i pro další milovníky make-upu, které by vypadaly skvěle, byly cenově dostupné a nabízely ohromující výsledný efekt.
Promluvme si trochu o vaší značce. Proč právě Loella?
Loella znamená „proslulá válečnice“ a značka jako taková má posílit sebevědomí zákazníků díky kráse.
Tato myšlenka je hlavní inspirací pro všechny naše marketingové kroky.
Vsadili jsme na výrazné barvy, aby se představa o „proslulé válečnici“ zákazníkům zapsala do paměti už natrvalo.
Chcete tím říct, že si přejete, aby značka Loella měla na společnost v jistém ohledu pozitivní vliv?
Samozřejmě! Krása světa kosmetiky spočívá v tom, že se jedná o médium, díky kterému každý může vyjádřit svou osobnost a cítit se silným.
Kreativitě se meze nekladou. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli spojit své síly s nadací #iamtheCODE. Za každý prodaný štětec jí věnujeme 10 pencí (skoro 3 Kč).
Tato nadace pomáhá dívkám po celém světě a učí je kódovat. Chceme pro mladou generaci vytvářet stále nové příležitosti. Tímto způsobem malými krůčky měníme svět s každým štětcem!
Řekněte nám něco víc o vašich produktech. Co všechno Loella nabízí?
Všechny štětce společnosti Loella jsou jemné a všestranné. Chceme, aby štětce Loella vynikaly v davu.
Naše štětce jsou navíc veganské a vytvořené bez krutosti na zvířatech!
Zatím máme k dispozici tři kolekce. Dostupná je Girl on Fire, Wild as the Ocean a naše nejnovější Femme Fatale kolekce.
Každá z kolekcí má vlastní barevný motiv, který ladí s její hlavní myšlenkou. Naše autorské kolekce Girl of Fire a Wild as the Ocean jsou dostupné jako sady 10 štětců.
Uvědomujeme si, že každý zákazník má také odlišné potřeby, a proto existuje možnost pořídit si i poloviční sadu.
Nabízíme Flawless Base Sets, které jsou perfektní pro zákazníky, kteří hledají štětce na obličej pro nanášení báze pod make-up, bronzer, nebo konturování obličeje atd. Cut Crease Eye Sets obsahují všechny nezbytné štětce pro nanášení očních stínů.
Nabízíme i možnost zakoupit si každý štětec samostatně. Platí to ale pouze v případě kolekce Girl on Fire a Wild as the Ocean.
Můžete nám prozradit něco víc o nejnovější kolekci?
Naší nejnovější kolekcí je Femme Fatale, kterou jsme vytvořili ve spolupráci se Sarah Exleyovou.
Sarah je klíčová osoba pro make-up značek The X-Factor a Love Island. Pomohla nám vytvořit každý štětec. Všechny štětce ze sady jsou dokonalé pro zákulisní líčení.
Štětce byly speciálně navržené pro precizní a dokonalou aplikaci make-upu a usnadní techniky jako konturování nosu, aplikaci linky mezi řasy (tightlining) a dokonalé rozjasnění (highlighting).
A teď přejdeme k obalu! Podle čeho jste se rozhodovala?
Jak už víme, v kosmetickém průmyslu je obal stejně důležitý jako produkt. Chtěli jsme vytvořit něco, co okamžitě ohromí.
Prodáváme online, takže jsme potřebovali obal, který bude plochý a dokonale se do něj vejde sada štětců.
Ve světě krásy je stále spousta obalů z průhlednými výřezy z umělé hmoty nebo celé obaly z průhledného umělohmotného materiálu.
Už od začátku nám bylo jasné, že se chceme vyhnout používání materiálů z plastu. Chtěli jsme krabici, ve které naše štětce budou vypadat hezky.
Pro jaký obal jste se rozhodla?
Hledali jsme už dlouhou dobu, než jsme narazili na Packhelp. Rozhodli jsme se pro klasické produktové boxy ve třech odlišných verzích. Pro naše obaly to byla jasná volba.
Co vás přesvědčilo pro vytvoření obalu s pomocí Packhelp?
Hlavním důvodem našeho rozhodnutí pro spolupráci s Packhelp byl velice snadný návrh vlastního designu online díky nástroji – editoru, který společnost nabízí.
Pokud nějaká značka teprve začíná, nemusí mít okamžitě k dispozici i grafického designéra se zkušenostmi v navrhování produktových obalů.
Díky tomuto nástroji jsme rychle a snadno navrhli design našich krabic. Měli jsme možnost vidět i výsledný efekt. Nízká minimální objednávka a možnost rychlého doobjednání byla další důležitou výhodou.
Jak jste postupovali s designem obalu? Vidíme, že každá kolekce má svůj vlastní. Řeknete nám k tomu něco víc?
Design obalu byl pro nás velice důležitý. Měl dokonale vystihnout barevné schéma našich štětců. Pro pozadí jsme zvolili tahy štětcem.
Každá kolekce má své vlastní téma a význam. Hlavní myšlenka každé kolekce musí být zřejmá už při prvním pohledu na obal.
Samostatný design obalu pro každou kolekci byl nejlepším rozhodnutím.
Nízká cena a velkost objednávky nám vše velice usnadnila. Díky tomu jsme získali ještě více prostoru pro kreativitu a mohli jsme představit značku přesně tak, jak chceme.
Jak vidíte budoucnost Loella Cosmetics?
Jsme nadšeni z naší nejnovější kolekce. Doufáme, že v budoucnu se budeme rozvíjet a vzniknou tak i další řady.
Těšíme se na spolupráci s Packhelp. Chtěli bychom vyzkoušet i další obaly z široké nabídky společnosti!
Hlavní myšlenky:
Kvalitnější krása začíná kvalitnějšími štětci a Loella Cosmetics udává trendy.
Z malého nápadu vytvořila produkt, který je cenově dostupný a je zároveň vysoce kvalitním řešením na trhu, na kterém dominují převážně velké značky.
Díky profesionálním kosmetickým štětcům značky Loella Cosmetics je luxus dostupný pro všechny milovníky make-upu.
Nanino úsilí vytvořit vlastní kosmetické štětce se proměnilo v úspěch značky Loella Cosmetics:
- Vytvořte značku, která má smysl a nabízí řešení, kterému sami věříte
- Ujistěte se, že váš marketing propojí design celé nabídky vašich produktů s obaly
- U tvorby značky důvěřujte své kreativitě; je v pořádku být jiný, než ostatní