We Are Knitters
Zdá se vám, že vyšívaní a pletení patří spíše do minulosti a jako koníčky jsou určené spíše pro starší „analogovou“ generaci?
Jste na omylu. Inspirující příběh značky z Madridu We Are Knitters je důkazem toho, že i na první pohled starou tradici lze proměnit v nový atraktivní trend. Společnosti We Are Knitters se povedlo úspěšně změnit starodávnou činnost na opravdu fascinující zážitek. Zamilovala si ji dokonce i generace instagramu.
Móda a DIY nápady pod jednou střechou
Šití oblečení v pohodlí domova kdysi nebylo ničím neobvyklým. Lidé vnímali šití jako další volnočasovou aktivitu nebo dokonce jako odpočinek.
Dnes je oblečení bez štítku se značkou způsobem, jak vyniknout v davu. Sada We Are Knitters je ve srovnání s hromadou masových módních řetězců svěží alternativou.
Díky sadám na pletení můžete vytvořit vlastní jedinečné kousky, které se nevidí každý den. Důležitá je i spokojenost a hrdost „návrháře“, který si čepici nebo šálu uplete sám a podle svých představ.
Není proto žádným překvapením, že se kolem společnosti We Are Knitters vytvořila obrovská základna věrných fanoušků, kteří nejenže milují módu, ale navíc ji i tvoří.
Španělská značka boří stereotypy a dokazuje, že pletení je skvělý koníček pro každého. Dělá lidem radost a navíc vystihuje jedinečnost každého zákazníka – je to klíčový požadavek pro mladší generaci. V době, kdy všichni nosíme stejné oblečení, přichází společnost We Are Knitters se svěží změnou.
We Are Knitters je zážitek
Pepita a Alberto objevili kouzlo pletení v roce 2011. Během návštěvy New Yorku potkávali lidi, kteří ve svém volném čase šili: např. v metru či kavárnách. Tehdy se zrodila jedinečná myšlenka.
Láska k ručním pracím rostla a Pepita s Albertem postupně získávali stále víc informací na toto téma. Nakonec se rozhodli vytvořit svou vlastní společnost – We Are Knitters. Uvědomili si však, že pletení není pro mladou generaci velmi atraktivní záliba. Navzdory tomu, že v myšlence viděli obrovský potenciál, věděli, že pletení musí představit jako trendy činnost. Právě v tom měl spočívat celý jejich úspěch.
Jak na to?
„Modernizujeme pletení s pomocí nápaditých barev a vysoce kvalitní 100% přírodní vlně z Peru. Přidali jsme ještě inspirující nápady pro vytvoření různých interiérových doplňků nebo stylového oblečení. Prodáváme spíše zážitek a zkušenost než samostatný produkt.“
tvrdí Pepita a Alberto ze společnosti We Are Knitters.
Nabízené sady společnosti We Are Knitters mají všechno potřebné k tomu, abyste upletli něco opravdu výjimečného. Od vlny, přes jehly až po návody, které jsou přizpůsobené stupni pokročilosti. Značka vytvořila navíc i vlastní komunitu. Její členové mezi sebou sdílejí dojmy z vytvořených výrobků a vzájemně se inspirují.
Zajímavostí je, že Pepita a Alberto vnímají tuto sadu holisticky. Důležité není jen její nitro:
„Všechno začíná už v okamžiku obdržení sady. Rozbalování produktu a první dojem jsou pro nás velmi důležité.“
Pepita a Alberto se rozhodli pro Eco poštovní krabice z Packhelp.
Na obalu umístili nápis: „All the happiness in a box“, který zdůrazňuje, že otevření krabice je začátkem zcela nového a neopakovatelného zážitku. Nápis obklopuje grafické znázornění jehel a na krabici nejdete i logo společnosti We Are Knitters.
„Milujeme naše poštovní krabice a vždy posíláme produkt ve stejném stavu, v jakém ho lze vidět i na obrázku. Obal je pro nás důležitý stejně jako náš produkt, vlny a vzory.“
Trendy pletení v poštovní krabici
Ze společnosti We Are Knitters se stala světová značka. Sady na pletení si získaly srdce zákazníků ve více než 40 zemích. Objevily se i na nových obchodních trzích (Japonsko a Austrálie). Její tvůrci hledají neustále nové inspirace a chtějí sady přizpůsobit vkusu lokálních zákazníků.
Příkladem je i WAK Box, pletené DIY, které se v roce 2019 objevilo v nabídce společnosti. V krabici We Are Knitters najdete dvě inspirace na pletení. Tento produkt se okamžitě stal prodejním hitem.
We Are Knitters je značka, které popularita roste závratným tempem. Není na tom nic zvláštního. Tvůrci odhalili, že jejich zákazníci chtějí rybářský prut, nikoli rybu – potřebují nové zážitky, nikoli hotový produkt.
Díky sadám se španělské společnosti povedlo kolem sebe vytvořit základnu více než 600 tisíc fanoušků z celého světa. Všichni se dělí zkušenostmi a zážitky.
Vlna a jehla jsou pro ně víc než jen obyčejné předměty.