Unikátní produktové obaly – 5 nejlepších inspirací
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
V tomto článku:
Jak vytvořit produktové obaly, které budou odolné, lehké, estetické a pomohou vaší značce vyniknout na trhu? Seznamte se s 5 nejkreativnějšími nápady na unikátní balení pro vaše podnikaní!
Jedinečné produktové obaly - nejlepší inspirace
Nechte se inspirovat a vytvořte vlastní jedinečné produktové obaly!
#1Minimalizmus
Pro minimalistický přístup v balení svých výrobků se rozhoduje mnoho značek. I u firem Mii Cosmetics nebo White Willow vědí, že méně je někdy více a proto se rozhodli vyrobit produktové obaly, které zaujmou něčím více než jen výraznou barvou a grafickým rozvržením. Zatímco White Willow se rozhodlo pro tradiční černobílé barevné provedení, Acne Studios se vzdálilo od standartního rámce a vsadilo na originální lososovou barvu svých obalů.
#2 Nestandartní tisk
Nestandartní tisk je skvělý způsob, jak vytvořit neopakovatelný produktový obal. Jako příklad můžeme uvést firmu CS, která vyrábí mimo jiné žárovky. Milovníky starodávných alb s rytinami zajisté zaujmou jejich krabičky, které jsou z přední strany zdobeny obrazy různých druhů hmyzu. Doplněním této stylizace je originální otvor pro žárovku, která se nalézá přesně v místě hmyzího zadečku.
Jiný příklad nestandartního potisku jsou produktové obaly od firmy ASILA. Výrobce šperků prezentuje svým zákazníkům výjimečné krabičky, které vypadají hezky uvnitř i navenek. Péče věnovaná obalu zboží mnoho vypovídá o značce a jejích produktech.
#3 Předplacený box
Příkladem nevšedních produktových obalů jsou předplacené boxy od firmy Stars & Sage. Zákazníci Sage & Stars získávají každý měsíc box plný produktů, které byly vybrány speciálně podle jejich potřeb. Tohoto typu strategie zvyšuje věrnost ke značce.
#4 Rodina značkových obalů
S jediným druhem obalu si možná nevystačíte. Náš zákazníci Happy Socks a DOLCE se rozhodli zavést celou kolekci limitovaných produktových obalů pro své zákazníky! Jinak zabalené jsou výrobky pro děti, a jinak produkty pro dospělé. Produkty menších rozměrů jsou baleny do papírových tašek, zatímco větší produkty jsou umístěny v estetických krabičkách.
#5 Výsuvné dno
Acne Studios je firmou, která využila ve svých produktových krabičkách zajímavý mechanizmus: dno krabičky se vysouvá spolu s obsahem. Podobně zajímavé řešení můžete nalézt ve firmě BMW, která pozvánky na předváděcí jízdu novým modelem BMW X2 prezentovala všem zájemcům v originálních exkluzivních krabičkách s výsuvnou spodní částí.
Skvělý produktový obal ocení zákazníci i odborníci
Díky obalu můžete ve vašem zákazníkovi vyvolat dobrý první dojem. A kdo ví, jestli se z dobrého prvního dojmu nevyklube láska na první pohled? Zákazník může mít radost nejen z vašeho výrobku, ale prožít i potěšení z rozbalování.
Jak důležitou roli hraje obal v rozhodovacím procesu zákazníka, vědí také odborníci, kteří každý rok vyhlašují soutěž Obal roku. Soutěž probíhá v různých kategoriích, ale nás nejvíce zaujal produktový box Klub Pánů z Ponožkovic (třetí místo v soutěži).
Podívejte, jak interaktivní a hravý může být obal na dětské ponožky. Těšíme se na další nápady z jejich dílny!
Hledáte inspiraci jak zabalit vlastní výrobky? V našem online editoru si můžete navrhnout obal na míru. Máte na výběr z nepřeberného množství typů obalů: poštovní krabice bílé a kraft, poštovní krabice s oboustranným potiskem, klasický produktový box a mnoho dalších!
Vyžádejte si nabídku personalizovaných obalů přímo pro vaše potřeby.