Det Lilla Köksbryggeriet

E-commerce

Jak můžete přimět lidi, aby se zamilovali do DIY (udělej si sám) a zároveň jim nabídli produkt, který lze použít mnoha způsoby? Det Lilla Köksbryggeriet (což je zkratka pro Malý kuchyňský pivovar) je švédská značka, která přesně to dělá. Zakladatelé v případové studii vytvořené spolu s Packhelp vysvětlili svou vizi zábavy při domácím vaření piva a to, jak balení na míru pomohlo definovat jedinečný charakter značky.

Balení Det Lilla Köksbryggeriet

Pivovarnictví má ve Švédsku dlouhou historii, pivo je totiž jedním z oblíbených nápojů v severských kulturách a u Vikingů (obzvlášť Ale). Během století se kultura rozvíjela a výrazné změny zasáhly také nápoje. Moderní pivovary nabízejí všemožné druhy piva, od tradičních ležáků po sezónní speciality a organická piva.

Dalším krokem v této evoluci piva je jeho domácí verze. Díky široké škále možných chutí pivních nápojů (jak alkoholických, tak i nealkoholických) se domácí produkce stala cool koníčkem.

Jak se tedy proměnit na experta v oblasti technik vaření piva? Je možné vytvořit jednu sadu pro vaření nejen piva, no taky kombuche nebo cideru?

Balení Det Lilla Köksbryggeriet

Zakladatelé Det Lilla Köksbryggeriet - Jakob Nielsen a Mikael Zetterberg – se potkali před pár lety a založili společnost, která dává na tyto otázky odpovědi.

„Oba jsme pracovali v reklamě, když jsme před 7 lety založili naši společnost. Byl to zábavný vedlejší projekt a záminka k tomu, abychom se v našem volném čase (i přes to, že už nejsme děti) scházeli. Začali jsme vařit pivo doma a bylo to docela těžké, no cítili jsme, že s trochou občasného vyladění skončíme s dokonalým koníčkem pro téměř každého.”

Projekt Mikaela a Jakoba nakonec vyrostl do plnohodnotné značky. Det Lilla Köksbryggeriet byla také založena na profesionální zkušenosti svých zakladatelů.

„V našich reklamních kariérách jsme vždycky chtěli věci dělat pochopitelně a uvědomili jsme si, že s novým a pedagogickým přístupem může být vaření piva snadné a super zábavné!”

 

Balení Det Lilla Köksbryggeriet

Škála možností

Jasná vize umožnila zakladatelům Det Lilla Köksbryggeriet myslet za hranice výroby vybavení k vaření piva. Jejich produkt je, a to je nejdůležitější, zážitkem.

„Cílem Det Lilla Köksbryggeriet je otevírat oči. Chceme, aby si více lidí vařilo své vlastní pivo, cider nebo kombuchu tak snadno, jak je to jen možné, za použití tak málo vybavení, jak je jen možné. A co je nejdůležitější – pivo musí chutnat skutečně skvěle. Pokaždé.”

Zábava by neměla být komplikovaná. Det Lilla Köksbryggeriet se inspirovala společností IKEA – produkt je něco, co se snadno používá a může se rozvinout v koníček.

„Nesnášíme… no, nemáme rádi vybavení a složité instrukce. Prodáváme naše vlastní sady na vaření piva a sady s ingrediencemi online na naší stránce a taky v obchodech napříč Švédskem přes velký řetězec s kuchyňskými potřebami a řetězec, který prodává designové produkty. Naším cílem je udělat tyto sady co nejjednoduššími. Produkt pro každého.”

 

Balení Det Lilla Köksbryggeriet

Balení Det Lilla Köksbryggeriet

Sada na vaření piva-cideru-kombuche je zabalena ve velkých krabicích, které jsou vyrobeny z pevného Arktika papíru. Vnější povrch je laminován fólií, která dává krabicím extra živé barevné nasycení.

Mikael a Jakob využívají jednoduché, minimalistické obrázky, které prezentují ingredience, které obsahuje kombucha – sáček čaje, citron a zázvor.

„Balení je pro nás velmi důležité. Vytvářením jednoduše použitelných sad trávíme tolik času, jako zatraktivňováním našich produktů. Balení pomáhá dosáhnout bodu, kdy je zákazník našimi produkty opravdu okouzlen.”

Součástí toho, co dělá balení Det Lilla Köksbryggeriet tak jedinečným, je živá paleta barev. Každá krabice překypuje odstíny žluté, zelené a oranžové, spolu s moderní/uměleckou grafikou.

„Krabice Det Lilla Köksbryggeriet hrají velkou roli v komunikování toho, že toto je něco, o čem jste nevěděli, že to chcete. No teď, když jste to uviděli – musíte to mít.”

 

Balení Det Lilla Köksbryggeriet

Barevné balení Det Lilla Köksbryggeriet odráží příslib značky o zábavném a unikátním produktu.

Na konci dne musí dizajn balení odrážet hodnoty společnosti, jako i samotný produkt. Mikael a Jakob vytvořili projekt, kde krabice zachytává zábavnou a kreativní esenci jejich sady. Zážitek z rozbalování Det Lilla Köksbryggeriet je předehrou ke všem těm skvělým věcem, které jsou uvnitř a k procesu vaření piva.