Kanclerski

E-commerce

Módní trendy často ovlivňují nové produkty, které jsou právě populárními na trhu. Když se knírky a vousy staly hitem, mnoho kosmetických značek pracovalo na produktech určených právě jejich fanouškům. V této inspiraci představujeme jednu z takových malých společností. Kanclerski je nově založená značka, která nabízí všestranný balzám na bradu a vousy. Rustikální nádoby jsou zasílány klientům v Eco Mailer krabicích od společnosti Packhelp.

opakowania kartonowe z nadrukiem

Kosmetika s duší

Kosmetické zboží se mění směrem k používání méně chemie. Proč?

Postupně čím dále tím více zákazníků věnuje pozornost složení kosmetiky a uvědomuje si škodlivý vliv některých chemických přísad. To vytváří jedinečnou příležitost pro malé, řemeslné společnosti, jako je Kanclerski, najít si své místo na obrovském trhu.

Łukasz Kanclerski, zakladatel značky, navrhl svůj první balzám na bázi přírodních surovin a své vlastní speciální receptury. Image jeho značky je ovlivňována rustikálními inspiracemi, které byly nádherně vázány do podzimních sad během fotografování. Energie z obrázků je opravdu nakažlivá!

pudełko fasonowe zapakuj.to F33

Eco Mailer krabice se hodí k přírodnímu minimalismu společnosti Kanclerski.

Díky podélnému tvaru velikosti F33 poskytují úžasně okouzlující zobrazení produktů.

Łukasz také kladl důraz na část zobrazující značku. V horní zdi každé krabice je zobrazeno logo společnosti, zatímco na prodloužení této zdi je vytištěn text „Vítejte ve světě kosmetiky s duší”. Tyto krabice představují velmi promyšlený přístup k nové značce - hodně pozornosti je věnováno logu a prvkům značky, ale neohrožuje to minimalistický koncept balení.

Online editor byl jednou z funkcí, které přesvědčily Łukasze, aby spolupracoval s Packhelp.

„Našel jsem firmu Packhelp online, když jsem hledal malé lepenkové krabice pro mou společnost. Prošel jsem spoustu možností, ale editor od Packhelp přilákal mou pozornost. Mohl bych si zkusit své dovednosti grafického dizajnéra! Využil jsem ho k vytvoření mých krabic.”

 

opakowania kartonowe

Mnoho společností využívá ve svých obchodních modelech krabicové balení. Podle toho, co jsme se dozvěděli, s rozvojem Kanclerski lze očekávat i více dizajnů balení. Značka prodává dvě velikosti balzámu, jako i trička s potiskem s odkazem na „bradatý životní styl”. Jaká bude budoucnost značky?

„Moje plány pro rozvoj jsou jednoduché – přidávat více kosmetických produktů pro muže. Nechci však pokazit všechnu zábavu, a tak si nechám podrobnosti pro sebe.”