Značka

Monsieur Du Monde

K vytvoření úspěšného internetového obchodu se můžete odhodlat i navzdory silné konkurenci. Stačí nabídnout něco originálního, co tady ještě nebylo.

Omar Alexander El Rachwani založil značku Monsieur Du Monde s doplňky pro muže i navzdory silné konkurenci. Všechno díky tvrdé práci a jasnému cíli. V rozhovoru nám prozradil, jak se mu to povedlo. Nechce se inspirovat jeho příběhem.

Monsieur Du Monde obaly na míru

Internetový obchod s doplňky pro muže – bude to vůbec fungovat? S obrovskou konkurencí společností jako například Zalando, Amazon, Otto, které nabízejí širokou nabídku produktů? Toto byla první otázka, která nás napadla při pohledu na obchod Monsieur Du Monde. Naše překvapení po rozhovoru s Omarem Alexandrem El Rachwanim bylo obrovské.

Ve věku 27 let je zakladatelem a generálním ředitelem značky Monsieur Du Monde. Po studiu obchodní administrativy se na magisterském stupni zaměřil na marketing. Pracoval a rozhodl se založit internetový obchod s doplňky pro muže na obrovském německém trhu.

Tvrdá práce a know-how

Měli jsme spoustu otázek. Jedna z nich byla, jak lze vymyslet koncept značky a založit internetový obchod v tak mladém věku? Když jsme Omarovi zadali tuto otázku, odpověděl, že nechce v žádném případě odradit mladší zakladatele. Dodal, že tento proces není vůbec snadný a je třeba se připravit na dlouhé hodiny tvrdé práce.

„Musíte se rozloučit s myšlenkou, že internetový obchod stačí „pouze“ založit. Musíte si uvědomit, že internetový marketing a prodej znamenají i spoustu práce. Můj tip je, že musíte dokonale znát vaše produkty a cílovou skupinu. Pokud víte, kdo by mohl být potenciálním zákazníkem, co ho zajímá a kde se ve virtuálním světě pohybuje, jste na správné cestě.“

Velice důležité je mít své vlastní know-how. Zde je Omarům tip: Na jedné straně je dobré vyzkoušet všechny možnosti a na druhé straně doporučuje hledat užitečné informace na stránce YouTube nebo na vzdělávacím portálu Udemy.

Monsieur Du Monde krabice na míru

Už od začátku nás upoutal i název obchodu – proč francouzský název? Když jsme se na to zeptali Omara, řekl nám:

„Protože mám multikulturní zázemí, moje matka pochází z Německa, můj otec z Libanonu. Tak se zrodil nápad pro název. Francouzština je (po arabštině) v Libanonu druhým nejpoužívanějším jazykem. Název v překladu znamená „Muž světa“.

Jednota díky rozmanitosti

Během rozhovoru nás přirozeně zajímalo, jak lze internetový obchod udržet i při tak silné konkurenci dalších značek jako Zalando, Amazon nebo Otto. Zeptali jsme se Omara a vysvětlil nám dva základní pilíře své značky.

Prvním pilířem je filozofie začínající značky – Jednota díky rozmanitosti. Omar nám vysvětlil, co to znamená:

„Jsme německá společnost s francouzským názvem, máme multikulturní tým zakladatelů a nabízíme produkty s návrhy, které podle nás vyjadřují souhru klasické elegance a moderních prvků. Tímto konceptem chceme něco udělat pro společnost. Pravidelně věnujeme 10 % z prodeje na charitativní účely v regionu.“

Druhým pilířem značky Monsieur Du Monde je zážitek zákazníka. Znamená to, že od návštěvy stránky přes zaslání objednávky a zákaznický servis až po obdržení výrobků nabízí značka profesionální péči, která doposud byla dostupná pouze u luxusních značek jako například Louis Vuitton, Prada a Gucci. Omar řekl, že důležité jsou i tyto věci:

„Máme vysoce kvalitní krabice, fakturu zákazník obdrží v obálce, rychle vyřizujeme/odesíláme objednávky, a především v co nejkratším čase odpovídáme na jakékoliv dotazy našich zákazníků. Věříme, že tyto pilíře jsou základem dalšího rozvoje a úspěchu.“

Monsieur Du Monde krabice s potiskem

Instagram je pro značku Monsieur Du Monde důležitým marketingovým prvkem  

Omar nám prozradil, že v případě internetového prodeje je důležité dobře znát cílovou skupinu a také místa, na kterých ji lze oslovit. Pro značku Monsieur du Monde to byla směs několika kanálů. Existuje však jeden, který funguje nejlépe:

„Naše zákazníky oslovujeme pomocí klasického internetového marketingu. Používáme k tomu různé kanály a působíme na sociálních sítích. Instagram se však pro nás stal hlavním médiem pro náš marketing. Je to sociální síť obsahující fotografie a má více než půl bilionu uživatelů. Je proto velice užitečný pro začínající značky, které chtějí oslovit zákazníky a navíc ušetřit.“

Krabička jako romantická schůzka

Monsieur Du Monde krabice podle vlastního návrhu

Náš tým Packhelp vždy zajímá, jakou roli hraje balení, pro značky jako je Monsieur Du Monde. Omar se na toto téma vyjádřil velice sympatickým způsobem:

„Obal je pro mě něco jako romantická schůzka. Když jsem potkal svou budoucí manželku, snažil jsem se ji okouzlit. Šaty dělají člověka – tvoří první dojem, který je nesmírně důležitý! Stejně to podle mého názoru platí i pro produkty. Vysoce kvalitní produkt si zaslouží mít i co nejkvalitnější obal. Je to pro nás velice důležité, protože se jedná o první fyzický kontakt se značkou Monsieur du Monde. Důležitá je jak krabice, tak i obal produktu. Náš produkt zákazník obdrží ve vysoce kvalitním dárkovém balení a obal je vyroben z ekologicky šetrného materiálu, který je recyklovatelný a zároveň kvalitní.“

Děkujeme Omaru Alexandrovi El Rachwanimu za inspirující rozhovor a doufáme, že jste si z něj vzali spoustu užitečných tipů. Přečtete si i další inspirující příběhy zákazníků Packhelp.

Další design
Skvělé!
Teď odebíráte!
Nepropásněte to nejzajímavější z našeho webu

Přihlaste se k odběru, aby Vám neunikla nejnovější dávka inspirace. Souhlasem potvrdíte, že Vám můžeme dvakrát měsíčně zasílat náš designový newsletter.


Omlouváme se, ale něco je v nepořádku s Vaší emailovou adresou.