Lepenkové poštovní krabičky – využijte jejich kreativního potenciálu!

Kate Wright
Kate Wright | 5 min čtení

Odebírejte a buďte informováni

check
Skvělé!
Teď odebíráte!
subscribe-decor

Lepenkové poštovní krabičky jsou lehký a trvanlivý výrobek, který nejenže chrání zboží během dopravy k zákazníkovi, ale má také skvělé estetické a reklamní vlastnosti. Jak může balení produktu ovlivňovat rozhodování o nákupu zákazníků?

Lepenkové poštovní krabičky a jejich potenciál v oblasti e-commerce

Samostatně navržené poštovní krabičky jsou příležitostí ukázat tu nejlepší stránku firmy.

Balíček produktů může být sam o sobě vizitkou Vaší společnosti, takže stojí za to nechat standardní řešení a předložit klientovi něco speciálního.

Jaká řešení v e-commerce jsou zákazníky nejlépe oceňována? Jsou to:

  • individuální a personalizovaný přístup
  • kreativita a nestandardní řešení
  • vysoce kvalitní a komplexní služby

Všechny tyto tři aspekty můžete dosáhnout pomocí poštovní krabičky!

poštovní krabičky

Jaké jsou vlastnosti lepenkových poštovních krabiček?

Poštovní krabičky jsou primárně určeny k ochraně výrobku během přepravy k zákazníkovi. Měly by být praktické, odolné, lehké a trvanlivé. Nicméně stojí za to ocenit další výhody krabic. Kromě zajištění a zobrazování produktu mohou také provádět estetické a reklamní funkce!

Poštovní krabičky jsou cenným marketingovým nástrojem, protože díky nejnovějším technologiím můžete na nich tisknout všechno co chcete, včetně reklamního sloganu a loga Vaší společnosti!

Díky personalizovanému charakteru balíčku můžeme vyvolat silné emoce a povzbudit zákazníka, aby častěji spolupracoval s naší značkou. Co znamená, že klient cítí unboxing experience? Tento koncept znamená skvělou zkušenost při prvním vytahování zakoupeného produktu z krabice. Tento jev se vyskytuje například v elektronickém průmyslu, kde mistrem vytváření unikátních krabic, které vyvolávají velké emoce, je například Apple.

Lepenkové poštovní krabičky jsou vizitkou Vaší firmy!

Image společnosti je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících rozhodování zákazníků o koupi.

Jak Vás zákazník vnímá, ovlivňuje nejen to, zda s Vámi uskuteční nákup, ale i to, zda Vás bude doporučovat ostatním. Výrobek by měl být navržen tak, aby mluvil o značce více než slova. Správně vybrané barvy nebo styl zavírání a otevírání mohou dělat zázraky. Záleží jen na Vás, zda vyvoláte u klienta unboxing experience!

 

Obchod

Decor

Přihlaste se k obdržení trendů v balení a tipů pro elektronický obchod

check
Skvělé!
Teď odebíráte!
Choose other country
Děkujeme, že jste si uložil/a náš e-book!
Zdravíme!

Neodcházejte s prázdnýma rukama.

Máme pro vás E-BOOK ZDARMA, díky kterému naplno rozjedete své dobrodružství s obaly.

Najdete v něm:

– příklady skvělých návrhů na obaly
– designérské tipy
– doporučené produkty


Omlouváme se, ale něco je v nepořádku s Vaší emailovou adresou.

V nabídce Pro nepodporujeme váš jazyk.
Budete přesměrováni na anglickou verzi stránky.
Co je to Packhelp Pro?
  • Velkoobchodní slevy na balení
  • Poradenství expertů v oblasti balení
  • Materiály na míru a metody potisku