6 tipů, jak na krabicích využít místo pro potisk
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
Po přečtení tohoto krátkého návodu už nebudete na pochybách, kam umístit své logo – to Vám garantujeme!
V tomto článků Vám ukážeme 6 jednoduchých způsobů, jak chytře využít místo pro potisk na Vaší krabici.
Díky těmto několika tipům budete moci také lépe využívat náš online editor.
#1 Využijte horní víko
Když je Váš produkt doručen zákazníkovi, první, čeho si všimne, je potisk na horní části krabice.
Tak to prostě je. Horní část boří ledy mezi Vámi a zákazníkem, vítá jej do světa Vašich výrobků.
Jakožto maloobchodník byste neměli zapomínat ani na hodnotu potisku z hlediska prodeje. Obalový design může Vašemu prodeji výrazně pomoci – ale jen tehdy, když je využit správně.
Zavedenou praxí je proto umístit logo na horní část krabice. To můžete snadno udělat i v našem online editoru. Po výběru produktu (např. Plnobarevné poštovní krabice) jednoduše klikněte na horní část krabice. Ukázku za použití našeho loga Packhelp vidíte na obrázku níže.
Pozn.: Pokud Vám obrázek nebo logo nejdou nahrát, doporučujeme postupovat podle krátkého návodu k použití online editoru krabic.
Mnoho našich klientů tuto možnost využívá s velkým úspěchem. Logo umístěné uprostřed krabice vypadá prostě dokonale. Inspiraci můžete načerpat třeba z minimalistického designu firmy Biotika.
Čím více popustíte uzdu své kreativitě, tím zajímavější Váš výsledný design samozřejmě bude. V našem editoru můžete svůj projekt upravovat dle libosti, vkládat i mazat grafiku nebo zkoušet různé varianty.
#2 Vynechte rohy
Přemístit logo nebo jinou důležitou grafiku do rohu není zrovna nejlepší nápad ze dvou důvodů.
Především to snižuje šance, že si zákazník všimne loga dříve než všeho ostatního.
Navíc se můžete nechat zlákat nápadem vytvořit úžasnou grafiku uprostřed, a logo tedy přesunout někam do rohu. Výsledkem ovšem je, že Vaše logo v kontextu celého designu okamžitě ztrácí na důležitosti.
A poslední poznámka – umísťování prvků příliš blízko k okraji s sebou nese jisté riziko. Tiskárna může totiž karton posunout až o 5 mm na každou stranu, a grafika, která je příliš blízko u okraje, tak může být oříznutá.
Na obrázku výše vidíte, že pokud grafiku umístíte příliš blízko k okraji, upozorní Vás na to vyskakovací okno.
#3 Vytvořte řetězec z loga
Pokud už ale máte okouzlující grafiku, která Vaší krabici dodá ten správný šmrnc, hotovou, nevěšte hlavu. I tak můžete logo využít tak, aby přilákalo pozornost.
Umístěte jej na boční strany a vytvořte z něj řetězec. Jde zároveň o velmi jednoduchý způsob, jak využít „mrtvé“ místo.
#4 Rozhodně zapojte sociální média
Každá značka chce být na sociálních sítích vidět. A ačkoliv to může znít trochu nadneseně, krabice Vám v tom může výrazně pomoci.
Přidání informace o všech sociálních sítích, na nichž jste aktivní, se stala běžnou praxí mnoha návrhů obalového designu. Pokud nám stále ještě nevěříte, podívejte na příklad Fensismensi níže. Tato firma na jednu ze stran krabice nechala vytisknout #fensismensiunboxing – ideální příležitost, jak zákazníky vybídnout ke sdílení na Instagramu.
Možná to nevede doslova k okamžité konverzi, ale rozhodně to buduje povědomí o Vaší přítomnosti na Instagramu nebo Facebooku.
#5 Pište texty
V Packhelp se nám líbí design našeho klienta Cukrowka, kdy první, co na Eco bílé poštovní krabici zákazník uvidí, je vtipný text. Natištěná věta „To je sladké!“ odkazuje na výrobek – sladký krémový fondán.
#6 Vytvořte zážitek
Logo na zadní straně krabice, grafika na dně a text na víku – prima. Ještě lepší ale je, když se Vám podaří vytvořit celý zážitek.
V našem příkladu s plnobarevnou poštovní krabicí jsme nejprve na přední stěnu umístili poutavý vzkaz.
Když krabici otočíte vzhůru nohama, vidíte, že obsahuje prostor pro „personalizaci“. U balíčků na uvítanou pro nové zaměstnance můžete např. krabici využít na něco, co využijí u pracovního stolu.
A pokud tápete, co do balíčku na uvítanou dát, přečtěte si náš krátký úvod k uvítání nových zaměstnanců.
Tento nápad lze ale snadno využít i se zákazníky. Nechat příjemce balíčku, aby si s designem sám pohrál, je vždycky skvělý nápad. To platí především, pokud jsou Vaší cílovou skupinou děti – z krabice, kterou si můžou vymalovat, budou nadšené!
Naše tipy končí – zábava začíná
Tak a je to – našich 6 osvědčených tipů na návrhy. Pomocí těchto několika jednoduchých kroků můžete vytvořit zajímavou krabici, na níž bude všechen prostor využitý správně.
Potřebujete více informací o vytváření návrhů v našem editoru? Přečtěte si tyto články: