Kartonové krabice s logem jako elegantní vizitka vaší značky
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
Kartonové krabice jsou běžně dostupné a najdete je v každém obchodě. Existuje důvod proč tomu tak je – jsou recyklované, recyklovatelné, levné a odolné. Z něčeho praktického, se ale díky malým změnám může stát něco přitažlivého. Tisk podle vlastního návrhu dělá divy. Kartonové krabice s logem okouzlí zákazníka a úplně změní jeho pocit během a po nákupu.
Krabice, papírové plechovky, obálky a jiné obaly
Předtím, než přejdeme k motivu loga, podívejme se na vlastnosti, které by měl každý obal splňovat, bez ohledu na druh materiálu, z jakého je vyroben. První základní funkcí každého obalu je účinně chránit objekt, který se v něm nachází. Díky stěnám obalu se může výrobek dostat do rukou zákazníka nepoškozený. Navíc obal chrání nejen proti mechanickým poškozením, ale také proti negativnímu vlivu teploty.
Další funkce spočívá v usnadnění přepravy produktů. Díky obalu můžete snadno odesílat a doručovat zboží. Představte si, jak by bylo těžké přesunout vejce pomocí igelitového sáčku nebo koupit si notebook bez papírového kartonu a bublinkové fólie.
Obal má však ještě další, velmi důležitou funkci, a zde přichází na řadu logo.
Kartonové krabice s logem: jak je používají různé značky?
Kartonové krabice s logem mají mnoho různých podob. Několik příkladů zákazníků Packhelp nám ukáže, jak lze s motivem loga pracovat v praxi. Finská značka organické kosmetiky Eco Beauty Wellness (obrázek 1) použila pestrý potisk loga na přední straně barevné eco poštovní krabice. V jednoduchosti je krása, což dokládají recyklované eco poštovní krabice od značky Biotika (obrázek 2). Bílé krabice s logem a propracovanou grafikou používá oděvní značka Mus Mus (obrázek 3). A nakonec hravý a svěží přístup k logu na produktovém boxu od výrobce nejnápaditějších ponožek na trhu Happy Socks (obrázek 4).
Když plastové obaly odcházejí do pozadí
Obal je ve světě e-shopů často to první, s čím váš zákazník přijde do styku, a proto je důležité, aby něm zanechal dobrý dojem. V kamenných obchodech zase obal dokresluje image značky a zanechává dobrý dojem po nákupu. Obal může také být prostředkem, jak upoutat pozornost na sociálních sítích – elegantní krabička, hedvábný papír, papírová taška – tím vším se renomované značky rády pochlubí ve virtuálním prostoru.
V době, kdy v oblasti obalů ustupují plasty do pozadí, objevuje se nutnost balit zboží do jiných materiálů, a to nejlépe recyklovaných. Zde se otevírá prostor kreativitě, protože obal to je také místo pro umístění obsahu. Tento obsah může být různorodý – nemusí to být jen logo společnosti – mohou se zde objevit různé obrázky, poděkování, pozvánky ke sledování značky na sociálních sítích a mnoho dalšího.
Chtěli byste se podívat, jak by vypadaly kartonové krabice s logem vaší značky? Vyzkoušejte si to v našem online editoru!