Žádná kurýrní společnost do těchto destinací nenabízí jiný způsob dodání než leteckou poštou. Proto jsme je v box editoru nezahrnovali do standardního doručení. V případě, že chcete zboží dodat letecky, nám prosím před podáním objednávky napište.
Doručení kurýrem
Všechny objednávky jsou doručovány balíkem. Pokud si ale objednáte více krabic najednou, můžeme Vám poskytnout i jiný způsob doručení. V takovém případě se nám prosím ozvěte.
15. 01. 2018 jsme zavedli poštovné zdarma do všech zemí EU. (V případě, že chcete zboží doručit do Ceuty, Melilly, na Kanárské ostrovy, Baleáry, Kypr nebo Maltu, tak nám před podáním objednávky prosím napište.) Platíte tedy jenom za krabice. 🙂
Doručení balíkem znamená, že desítky na sobě naskládaných krabic zabalíme do hrubé, ochranné fólie. Ve většině případů se jedná o nejlepší způsob dopravy.
Možnost doručení na paletách je určena zákazníkům, kteří si objednali velká množství (obvykle počínaje na několika tisících jednotek). Tento způsob vyžaduje sklad vybavený vysokozdvižným vozíkem a nakládací rampou. Krabice jsou doručeny na nevratných průmyslových paletách, které jsou také obaleny hrubou fólií.
Ano. Zásilky do zemí EU jsou realizovány prostřednictvím naší online aplikace. V případě některých oblastí (Malta, Kypr, Kanárské ostrovy, Ceuta, Melilla) nás však před odesláním objednávky nejprve kontaktujte.
Je také možné, že při dopravě kurýrem bude nutné uhradit další poplatky. V tomto případě vás kontaktuje naše oddělení zákaznické péče.
Pokud vás zajímají informace týkající se doručení do kterékoliv ze zemí mimo EU, také nás prosím kontaktujte!
Ano! Po zadání objednávky od nás obdržíte tři e-maily – potvrzení objednávky, potvrzení registrace platby a potvrzení, že Vaše krabice byly vyrobeny. Poslední e-mail obsahuje informace o zásilce, včetně čísla přepravního dokumentu.
Zásilky někdy bývají těžké. Kurýr není povinen donášet je na místo určené příjemcem. Samozřejmě to také závisí na individuálních zásadách daného kurýra. Mějte to však na paměti.
Zavedení dopravního dokumentu do systému kurýrní společnosti může trvat až 24 hodin od chvíle převzetí zásilky. Pokud nevidíte číslo své zásilky na webových stránkách kurýrní služby, zkuste to znovu o pár hodin později. Pokud je po 48 hodinách dokument stále neaktivní a svou zásilku jste ještě neobdrželi, prosím, kontaktujte nás.
Od 15. 01. 2018 nabízíme poštovné zdarma v rámci EU. Pokud ale chcete objednávat do následujících regionů – Ceuta, Melilla, Kanárské ostrovy, Baleáry, Kypr, Malta – nejprve nás kontaktujte.
V současné době nabízíme pouze doručení prostřednictvím DPD. Zatím osobní odběr neumožňujeme, ale pracujeme na tom!