Velkoobchodní obal je důležitý – zlepšete svůj branding!
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
V tomto článku:
Mnoho podniků si neuvědomuje potenciál velkoobchodního obalu jako reklamního nosiče a efektivního prostředku, pomocí kterého můžeme budovat image značky. Velkoobchodní balení je prvním setkáním zákazníka s produkty a službami vaší společnosti. Stojí za to postarat se o jeho vzhled!
Dnešní zákazník vyžaduje vysoce kvalitní služby a všímá si veškerých podrobností. Aby bylo možné splnit jeho očekávání, stojí za to postarat se o mnoho aspektů týkajících se činnosti firmy.
Velkoobchodní obal a proekologická mise
Jedním z faktorů, kterým zákazníci věnují stále více pozornosti, je proekologická mise společnosti. Pokud je šetrný přístup k planetě v souladu i s vašim smýšlením, zaveďte ekologii do vaší procedury balení. A informujte o tom své zákazníky – ocení to.
Perfektním řešením, plně v souladu s ekologickým smýšlením, je používání balení z recyklovaných a recyklovatelných materiálů. Obaly tvoří velkou část odpadu, bylo by dobré, aby byly vyrobeny z materiálů, které lze dále zpracovat.
Vlastní design velkoobchodního balení pro váš branding
Zapůsobte na zákazníka, který je už přesycen uniformní nabídkou a neustále se opakujícími nabídkami bez nápadu. Sami můžete vytvořit balení, které bude odpovídat duchu vašeho podnikání. Snadno to provedete v online editoru obalů od Packhelp. Svým potřebám můžete přizpůsobit takové parametry, jako jsou druh obalu, barva, velkost, tvar a potisk.
Nezapomeňte na branding – logo společnosti by mělo být zahrnuto v designu obalu, dále doplňte milý slogan nebo pozdrav pro zákazníka. Máte neomezené možnosti, jak zabalit vaše zboží a jak probudit sympatie vašich zákazníků. Jako příklad se podívejme na ekologické balení značky Polu, která se rozhodla své ekologické šálky na horké nápoje balit do poštovních krabic.
Jaké řešení si zákazníci budou dlouho pamatovat?
Originální vzhled krabičky, tašky, vekoobchodního obalu či papírové plechovky na zboží pomohl dotvořit image mnoha známých značek. Šedá lepenka už dávno není v módě a nyní existují atypická velkoobchodní balení, která zaujmou barvou, tvarem a tištěnými povrchy. Co takhle navrhnout obal tak dobře, že ho zákazník nebude chtít vyhodit? A nebo – což je ještě pádnější argument – se tohoto obalu nebude chtít vzdát jeho mazlíček?
Zdroj: Czechdesign.cz
Návrh zásilkové krabice od e-shopu Spokojenýpes.cz splňuje všechny požadavky náročného zákazníka dneška: je praktické, originální, ekologické. Je to skvělý příklad toho, jak pomocí originálního designu balení lze vytvářet pozitivní vztah prodejce a zákazníka.
Na svých baleních si dávají záležet také zákazníci Packhelp, zde je několik pro inspiraci: Fiáin, Dak Coffee Roasters, Brahmaki nebo Malimo.
Velkoobchodní obal se stal praktickým a estetickým reklamním prostředkem, který může přispět k budování pozitivního obrazu značky a přitahování pozornosti zákazníka. V souladu s touto myšlenkou stojí za to postarat se nejen o vysokou kvalitu výrobku, ale také o jedinečný vzhled jeho obalu, tak vypadá efektivní branding!
Klikněte zde a začněte s návrhem