Krabička na míru rozproudí váš marketing + příklady z praxe
Přihlaste se k odběru!
Získejte náskok před konkurencí díky inspirativním článkům
Teď odebíráte!
Kartonové krabičky na míru nyní prožívají své druhé mládí.
Je to produkt, který je levný, trvanlivý, praktický, ekologický a má skvělé estetické a reklamní vlastnosti. Krabička na míru může být důležitým prvkem marketingu vaší společnosti, objevte její potenciál!
Obal výrobku je prvním styčným bodem se zákazníkem. Než zákazník konečně rozbalí balíček a dostane se k jeho obsahu, tím, co na něm udělá první dojem, bude krabička na míru. Vzhled obalu hraje důležitou roli v prodejních procesech, protože v závislosti na tom, jaká řešení použijeme, můžeme v klientovi vyvolat pozitivní emoce a budovat důvěru v naši značku. Krabička na míru má obrovský reklamní potenciál, ale musíte vědět, jak ji použít.
Je krabička na míru dobrým řešením pro vaší značku?
K vytvoření krabičky na míru, která splní rovněž svoji marketingovou funkci, můžete použít různé typy krabiček, z nichž každá je určena pro trochu odlišné typy produktů. V závislosti na tom, zda vyrábíte oblečení, nebo se zabýváte výrobou šperků, které posíláte svým zákazníkům, nebo prodáváte elektroniku, můžete použít různé obaly.
Krabičky na míru na kosmetiku
Kosmetika působí na smysly zákazníka – hmat a čich, některé přípravky pro péči o rty mají dokonce i příjemnou chuť. Díky promyšlenému balení můžete nabídnout ještě více zážitků. Některé značky upřednostňují minimalistický design – jako například výrobce pánské kosmetiky Sober, jiné si hrají s tvarem a promyšleným potiskem a barevností jako například John Masters Organics nebo ZOJO Beauty Elixirs.
Krabičky na míru na oblečení
Pojďme se teď podívat na několik značek, které používají krabičky na míru na balení a doručování oděvů. Tyto značky se chtějí odlišit od masové výroby řetězců. Jejich zboží je kvalitní, jedinečné, často ručně vyráběné podle principů fair trade. Tyto hodnoty dokresluje i balení – pečlivě navržené z recyklovaných materiálů. Výše na obrázku máme příklady obalů na oděvy od zákazníků Packhelp.
Značku Happy Socks známe z českých obchodů, používají barevné produktové boxy na nejnápaditější ponožky pro všechny generace. Firma Moon Sling vytvořila originální eco poštovní krabici s otvorem ve tvaru měsíce, přes kterou lze vidět barvu šátků na nošení miminek. Dalším nápadem je krabice s návlekem od značkové módy AlexKo. A nakonec berlínská značka Malimo, která na krabicích informuje zákazníky, že jako poděkování za nákup vysadí 10 stromů.
Krabičky na míru na potraviny
Na objednávání potravin přes internet si stále mnoho lidí teprve zvyká. Jsou ale výrobky, u kterých doručení online nepřekvapí – třeba káva. Dak Coffee Roasters posílá kávu v originálně potištěných krabicích. Karamelové bonbóny s obalem na přání vyrábí firma Cukrowki. Do krabic se vleze i domácí minipivovar! To si uvědomila švédská firma Det Lilla Köksbryggeriet, která v plnobarevných poštovních krabicích posílá vybavení pro výrobu nejen alkoholických nápojů.
Zaujaly vás obaly našich zákazníků? Prohlédněte si další v sekci Inspirace.
Krabička pro balení i odesílání: co to přinese?
Chcete-li vyniknout na trhu, ujistěte se, že využijte možnost tisku na krabičce. Výběr správného designu můžete vždy konzultovat s Packhelp nebo použít snadný online editor a vytvořit si svůj vlastní návrh sami. Na obaly lze tisknout pomocí ekologického tisku logo vaší firmy a libovolné slogany a reklamní texty. Na krabičce můžete také vytisknout ilustraci – originální vzory navazující na obsah nebo symboly navazující na hodnoty vaší společnosti. Lepenkové krabičky na míru jsou reklamní média s obrovským potenciálem. To, co na nich umístíte, významně ovlivní vnímání vaší značky v očích zákazníka a následující další prodejní procesy. Vystačí malá vlastní úprava a špetka kreativity pro vytvoření silného image značky!